Xρησιμοποιησα τον τιτλο μιας ταινιας..δες την,κατι λεει.αρκετα urban και ρομαντικη με μια ιδιατερη αισθητικη που βρωμάει απο μακρια Λονδρα-φαση.
δεν ειναι αυτο το θεμα ομως..το θεμα ξερεις ποιο ειναι? αυτο ακρβως..το γεγονος οτι πολυ απλα ΔΕΝ ξερω ποιο ειναι το θεμα..οχι οχιι η σκεψη αυτη δεν προεκυψε μετα απο ατελείωτες ωρες ταβανοθεραπειας.μα που παει το μυαλο σου..την απαντηση τη δίνει ενας στιχος..
<< how long is long enough when your only wish is to forget >>... και εκει θα κολλήσω και το περίφημο ''missing my Ν '' ... γιατι ετσι θελω και μη μου σπας τα νευρα με τις cliche ατακες που ακους καθε βραδυ στο Sex & the City..τεσπα(καιρο ειχα νa το πω αυτο, μου θυμιζει λυκειο)..παω να στρωσω το κρεβατι μου..η γιαγιακα μου λεει πως τα ομορφα ονειρα τα βλεπεις μονο οταν εχεις καλοστρωμένο το κρεβατι σου..γιατι αυτον τον καιρο μονο αυτα με κανουν χαρουμενη..ciao
δεν ειναι αυτο το θεμα ομως..το θεμα ξερεις ποιο ειναι? αυτο ακρβως..το γεγονος οτι πολυ απλα ΔΕΝ ξερω ποιο ειναι το θεμα..οχι οχιι η σκεψη αυτη δεν προεκυψε μετα απο ατελείωτες ωρες ταβανοθεραπειας.μα που παει το μυαλο σου..την απαντηση τη δίνει ενας στιχος..
<< how long is long enough when your only wish is to forget >>... και εκει θα κολλήσω και το περίφημο ''missing my Ν '' ... γιατι ετσι θελω και μη μου σπας τα νευρα με τις cliche ατακες που ακους καθε βραδυ στο Sex & the City..τεσπα(καιρο ειχα νa το πω αυτο, μου θυμιζει λυκειο)..παω να στρωσω το κρεβατι μου..η γιαγιακα μου λεει πως τα ομορφα ονειρα τα βλεπεις μονο οταν εχεις καλοστρωμένο το κρεβατι σου..γιατι αυτον τον καιρο μονο αυτα με κανουν χαρουμενη..ciao
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου