ποσο μα ποσο μπορει να μου αρεσει αυτο το κομματι..το ακουσα σημερα πρωτη φορα και νομιζω πως θα παιζει για παντα τωρα πια.δεν εχω να πω κατι, ειναι απλο μελωδικο κοριτσιστικο,μου αρεσει οπως τα λεει η τυπισσα. ειδικα εκει που πεφτει ο''διαλογος''... ayta. you just keep me under your spell..kai de me niazei gt nomizw pws tha kratisei gia panta... kalinixtes roz <3
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου