ναι ειχες καιρο να δεις το all my colours..εχω πολυ καιρο να νιωσω ανεμελη.καποτε ενιωθα πως εχω τη αυτοπεποίθηση του κοσμου ολου να κυνηγήσω ο,τι πιστευα πως εχω για ονειρο.ειναι κατι βδομαδες τωρα, πολλες εβδομαδες μαλλον..που απλα αισθανομαι πως φυτοζωω. δεν μπορω να καταλαβω ποιο ειναι το ονειρο μου.κι ουτε ξερω τι θελω να κανω στη ζωη μου.δε ξερω προς τα που να κινηθω.ποιους να βρω και τι πρεπει να με απασχολει..δεν εχω δουλεια.δε ξερω τι δουλεια θα μπορουσα να κανω με το αντικειμενο που επελεξα να σπουδασω.και δεν εχω και λεφτα για να πω πως θα επενδύσω πανω σε μια ιδεα, σε ενα αντικειμενο ετσι για τον πειραματισμο.εγω δεν ημουν ετσι.κυνηγουσα ο,τι μου αρεζε και το τεντωνα παντα.τοση μιζέρια εχω καιρο να νιωσω.δε ξερω τι γινεται.και η πιεση απο παντου ειναι ασφυκτική .ισως θελω να φυγω απο εδω,απο ελλαδα εννοω.αλλα δεν μπορω να αποχωριστώ τους ανθρώπους μου.και χωρις πλανο που να πας,..?στο γεντι κουλε να πλενεις φλιτζανακια?πιστευα πως βγαινοντας απ τη σχολη θα ειχα μια γραμμη και ενα πλανο,ορεξη και πεισμα για να φθασω καπου.κι ομως τωρα που εχω βγει όντως απ'τη σχολη ,δεν εχω τιποτα απ'ολα αυτα..γαμωτο.και προχθες αραζαμε στην παραλια με φιλους και τον πιο γλυκο νιγκα και ηταν ολα τοσο απλα ομορφα.και ενιωθα πως αυτη η πολη ειναι τοσο ικανη στο να σε κανει να ξεχνιεσαι,να νιωθεις ανεμελος,ηρεμος ή τσιτας..τι συμβαινει στον κοσμο μας.πριν απο 4 χρονια εβρισκα δουλειες ετσι για την πλακα μου και τωρα μου ζητανε βιογραφικο σημειωμα και προυπηρεσια για να πουλαω πιτζαμακια στα μπενετον! πωπω κοσμε δωσε ενα σημαδι.θεε της ελπιδας,της αυτοπεποιθησης,της ανεμελιας,της εργασιας,της εκπαιδευσης,της παιδειας,της χαρας δωσε κατιι.κατιι καλο!
<3






















