Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

και αφού δεν αράζω στην αιώρα.

ειπα να αραξω στο σαλόνι μου.
στο σαλουυν τολμώ να πω, είναι μεγάλες οι εξάψεις και οι συγκινήσεις.
τρομερος ο διασυρμός.
εχω συναισθηματικές εντάσεις.
ταράζομαι..
σαλος και αναπάντητα ερωτήματα γεννιούνται μέσα σου.
και αναρωτιέμαι..
πισινα ή δεξαμενή νερού η γουρνερη στις φύλακές..
στρατσιατελα ή κρέμα μπισκότο το παγωτό μου.
να βάλω 20 ή 10 ευρω βενζίνη..
ποσα σουβλάκια εφαγα χθες.
μ'αγαπα ή δε μ'αγαπα..
θα με γουσταρευτει ποτέ οπως τον γουσταρευομαι εγώ.
να πάρω πτυχίο τον Σεπτέμβρη..
να παω για ποδήλατο ή θα λιώσω πάνω στη σέλα..
χαχα,τι χαζομάρες γράφει αυτή στο μπλογκ της.
πωωω απαίσια τσάντα.
πωωωω τέλεια τσάντα
μ'αγαπα,δε μ'αγαπα,μ'αγαπα,δε μ'αγαπα..
''μποχλενιαα,αντε γυρνα μου ελειψες''
νιοοοοο.. πότε το κόλλησα αυτο  το ''νιοο'' άραγε..
εε γιατι στο λεξικό δεν διορθώνονται λέξεις οπως μποχλα,γουσταρευομαι,παω,κατσε.?












θεε της βενζίνης, θεέ του χρήματος, θεά της διάθεσης,θεα της θάλασσας..
ενωστε once again τις υπερδιαστημικες σας δυνάμεις..
θελω να πάω διακοπές. διακοπές.διακοπ.διακ. διακοπές,πες πες πες.διακοπεεεεεες.διακοοοπ.
οκ φτάνει.





Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

εκπεμπεις κατι προκλητικά σε μια συχνότητα που δεν την πιάνω..

δεν είναι η ομορφιά και η κορμοστασιά σου!το στυλ σου το απαράμιλλο.. είναι κατι άλλο.


είναι αυτός ο αέρας σιγουριάς που αποπνέεις. αυτή η πονηριά στο μάτι σου.
 το βλέμμα σου που φωνάζει τις αλήτικες στιγμές που έχεις ζήσει.
 ειναι η στάση σου, κάθε φορά που με κοιτάς.. έτσι που γέρνεις το κεφάλι σου,σαν να με σνομπάρεις,σαν να με αμφισβητείς-μα ξέρεις και ξέρω πως συμφωνείς με οσα λεω.
 είναι αυτη η ευπρεπής προστυχιά που εχουν οι κινήσεις σου καθε φορα που ντρέπεσαι για αυτά που σκέφτεσαι. 
ειναι ο τροπος που τα λες..χωρις φοβο και πάθος.με ειλικρίνεια.
ειναι που οι κινήσεις σου εχουν πλακα και ας ειναι αυστηρές και κοφτές.


κοιτα να δεις που με εχεις κάνει να σε σκέφτομαι και να χαμογελάω.. κοίτα να δεις που θελω τοσο μα τοσο πολυ να σε δω..


αυτα.