Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011
exo mania me ta mpoutia.το παραδεχομαι.
sto simio auto 8elw apla na para8esw ton logo iparksis aytou tou blog.stin pragmatikotita,orizetai ws ena mini balitsaki anamnisewn,me periexomeno fotografies pou agapw ''idiatera'' kai den ithela na anartisw sto vromofacebook to opoio de simpa8w ''idiaitera''.ayta
p.s oi xazomares pou anevazw ka8e toso opos ayti edw px,einai apOria twn diaforwn egkefalikwn diataraxwn ap tiS opoies pasxw apo mikro koritsi.stin ekdosi twn anari8mitwn mpourdwn(ap to mpourdes) pou petaw simvalei kai i varemara pou me diakatexei ka8e fora pou i zesti einai anipofori,to xionii kleinei tin porta tou spitiou mou,ta rwsika den palevontai kai oi files mou gomeniazoun.ayta.
p.s oi xazomares pou anevazw ka8e toso opos ayti edw px,einai apOria twn diaforwn egkefalikwn diataraxwn ap tiS opoies pasxw apo mikro koritsi.stin ekdosi twn anari8mitwn mpourdwn(ap to mpourdes) pou petaw simvalei kai i varemara pou me diakatexei ka8e fora pou i zesti einai anipofori,to xionii kleinei tin porta tou spitiou mou,ta rwsika den palevontai kai oi files mou gomeniazoun.ayta.
τωρα πες μου εσυ,Τι αλλο θες..?
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)