Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

με γρήγορο βάδην κάτω απ'τα κίτρινα φώτα.




θεσσαλονικη 

exo mania me ta mpoutia.το παραδεχομαι.

sto simio auto 8elw apla na para8esw ton logo iparksis aytou tou blog.stin pragmatikotita,orizetai ws ena mini balitsaki anamnisewn,me periexomeno fotografies pou agapw ''idiatera'' kai den ithela na anartisw sto vromofacebook to opoio de simpa8w ''idiaitera''.ayta

p.s oi xazomares pou anevazw ka8e toso opos ayti edw px,einai apOria twn diaforwn egkefalikwn diataraxwn  ap tiS opoies pasxw apo mikro koritsi.stin ekdosi twn anari8mitwn mpourdwn(ap to mpourdes) pou petaw simvalei kai i varemara pou me diakatexei ka8e fora pou i zesti einai anipofori,to xionii kleinei tin porta tou spitiou mou,ta rwsika den palevontai kai oi files mou gomeniazoun.ayta. 

τωρα πες μου εσυ,Τι αλλο θες..?




καλοκαίρι? πάμε καλοκαιρι..?ναι πάμε.. είσαι παντα ανέμελος μωρε. τυλίγεσαι με ένα φουλάρι και είσαι κομπλε.δεν χρειάζεται να στεγνώσεις τα μαλλιά σου.μια βόλτα με το αμάξι κανει δουλειά. είσαι γεματος χρώματα.απ' την κορυφή ως τα νύχια στην κυριολεξία.με τουρμπάνια στα μαλλιά κ πολύχρωμες όζες στα άκρα.δεν έχω θεμα με το αλάτι,μου αρέσει να το νιώθω στο δέρμα μου. έχω μια μόνιμη ελαφριάς μορφης μελανιά στο μπράτσο μου.και αυτό γιατι ξεχνιέμαι καθε τόσο και γλείφω την αλμύρα. μυρίζεις καρύδα και καρπούζι ολη μέρα, αφού πασαλείβεσαι διαρκως με τα αντηλιακά της γνωστής εταιρίας με το πορτοκαλί συμβολο.τρως τα πάντα. από ροδακινα και πεπονιά μεχρι  τα λαιμ απ'το κοκτέιλ σου. γουστάρεις να ακούς ρεγκε και σκα χωρίς να σιχτιρίζεις προς πάσα κατεύθυνση, οπως κάνεις τον χειμώνα καθε φορά που ακούς αλφα βλοντι ο οποίος  σου θυμίζει καλοκαιρια στο δεύτερο ποδι. ααααα,γιατιι τώρα ΕΙΝΑΙ  καλοκαίρι. προσωπικά ο πιο κουλός λόγος για τον οποίο αγαπω το καλοκαίρι, είναι το χρώμα που αποκτά το δέρμα μου.η σταρένια αυτη κατάσταση με φέρνει ενα βήμα πιο κοντά σε μια μορφή,αν θες,την οποία από μικρή λατρευω.την ποκαχοντας μωρέ...ναι κάθε καλοκαιρι νιώθω σαν Ινδιάνα του 21ου.και αυτό με φέρνει πιο κοντά,μια αγκαλιά πιο κοντά  στο ''ομόχρωμο ταιρι μου''..!
αγαπώ τα μπαλόνια ισως γιατί ηταν μόνο ''πράμα'' που μπορούσα να σκιτσάρω οταν ήμουν μικρή.δυσκολοφορετα πλέον..σε κάθε περίπτωση με χορταινουν με χρώμα 

Τζουλάι του '11.

Ο Ιουλιος έβγαλε πολυ μουντιλα φέτος. Μπόρεσα ωστόσο να βρω τα χρώματά μου..(και καλά)