Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

θανατερό πορτοκάλι,στην καρδιά ξυράφι..
















Μη σε τρομάζει ο τιτλος..αλλωστε δε μου ανηκει..τον ριχνει ο Τακη Τσαν σε ενα απ τα αγπημενα μου τραγουδια των ΖΝ '' στη χωρα των καλυτερων MC's''  ..απλα ετσι νιωθω το κεφαλι μου και την καρδια τον τελευταιο καιρο..Κοιτα συγκεντρωσα μερικες φωτοο απο τον μηνα που μας περασε..τις πιο ομορφα ασχημες,τις πιο αστοχες και περιφρονημένες φωτογραφιες που βρηκα στη μνημη του κινητου μου και καταχωρούνται στον μηνα Οκτωβρη.(η φωτογραφικη μου μηχανη παει χαλασε..)χαιρομαι που χαμογελω ακομα και δεν νιωθω κομπλεξ με τα σπυρακια ,τους μαυρους κυκλους, την ασπριλα του προσωπου μου και ειμαι κομπλε μ αυτο..χαιρομαι που πηγα βολτα στο βουνο με φιλους και αραξαμε στο ξέφωτο μερα μεσημερι..χαιρομαι που εκανα μια νεα φιλια, με ενα κορίτσι που ειχα παρεξηγήσει παλια..χαιρομαι να δηλωνω πως κανω τις καλυτερες σαλατες και ας τις τρώω μονη μου..χαιρομαι επίσης που βρηκα τις παλιες φωτογραφιες,οταν μαζι με τη Μιμη γυρνουσαμε ολη την Ελλαδα καβαλα στις μηχανες των πατεραδων μας..μια βολτα στην Προξενου Κορομηλα με εκανε να χαρω διαπιστωνοντας πως εξακολουθει να βασταει το στυλ αυτος ο δρομος..ξεκαρδιστηκα οταν η φιλη Βιολέτα ηπιε τη Σουρωτη της ούσα σωστη μπαρόβια!!..βρηκα νιφάδες στα δεντρα(και ας μην ηταν απο χιονι ),εφαγα βρωμομπουκιες και χαρηκα γιατι θυμήθηκα κατι υπεροχες στιγμες στη γιαφκα που παλι έτρωγα βρωμομπουκιες..χαρηκα που δε θα ξαναδω ''Πατη η πιο ομορφη ιστορια'' γιατι μου ετρωγε πολύτιμο χρονο.(ειναι πολυ μουτα αυτος ο κυκλος)..χαιρομαι να βαζω κιλα τρωγοντας ασύστολα τεραστιες ποσοτητες δρακουλινακιων(απ το δρακουλινια)..τελος χαιρομαι οταν μια φραση και μια εικονα με κανουν να σκεφτομαι..τα καταφερνει μεχρι τωρα ο πινακας του Velasquez ''Las Meninas''...κανε ζοοουμ  ''..he is incapable of self-representation as both subject and object,just as in the Foucauldian analysis of Velasquez's Las Meninas''..τρεχα γυρευε.!αυτα διαβαζω και δεν μπορω να κοιμηθω τα βραδια.με τρωνε οι σκεψεις και καλα..αα   p.s 1   DEPPY μου λειπεις.να περνας υπεροχα εκει στα ξενα..     p.s 2   ELENA  και εσυ μου λειπεις.να περνας καλα εκει στα Παρισια..  

καρδουλες καρδουλες <3

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

einaitiga i pignata σπαστα!

ναι.απλα σπαστα..θα νιωσεις πολυ καλα..ριξε μια ματια στη γωνια του σπιτιου μου!!!!
''make me or brake me''   διαβασα στο  status της φιλης μου Α...
να τι συμβαινει οταν ο καλος θεουλης δε χαριζει @@...αντε καλο μας βραδυ!

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

unmade beds-ξέστρωτα κρεβάτια

Xρησιμοποιησα τον τιτλο μιας ταινιας..δες την,κατι λεει.αρκετα urban και ρομαντικη με μια ιδιατερη αισθητικη που βρωμάει απο μακρια Λονδρα-φαση.
δεν ειναι αυτο το θεμα ομως..το θεμα ξερεις ποιο ειναι? αυτο ακρβως..το γεγονος οτι πολυ απλα ΔΕΝ ξερω ποιο ειναι το θεμα..οχι οχιι η σκεψη αυτη δεν προεκυψε μετα απο ατελείωτες ωρες ταβανοθεραπειας.μα που παει το μυαλο σου..την απαντηση τη δίνει ενας στιχος..
<< how long is long enough when your only wish is to forget >>... και εκει θα κολλήσω και το περίφημο ''missing my Ν '' ... γιατι ετσι θελω και μη μου σπας τα νευρα με τις cliche ατακες που ακους καθε βραδυ στο Sex & the City..τεσπα(καιρο ειχα νa το πω αυτο, μου θυμιζει λυκειο)..παω να στρωσω το κρεβατι μου..η γιαγιακα μου λεει πως τα ομορφα ονειρα τα βλεπεις μονο οταν εχεις καλοστρωμένο το κρεβατι σου..γιατι αυτον τον καιρο μονο αυτα με κανουν χαρουμενη..ciao

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

μετακομιζω.

Με ελεοοος.ε λ ε ο ς.!!!!!!!!απ το πρωι και για 6η συνεχη μερα ξυπναω τρομοκρατημένη, αλαφιασμένη,με το μαλλι τουρτα,το ματι πινεζα και τα νεύρα τσιτα.!!!!!!τσιτα ομως.καιιι οχι δε βλεπω εφιαλτες.καλα θα ηταν..αντιθετως,κοιμαμαιι σαν βοδι..με γλυκοπαιρνει καθε βραδυ στην αγκαλια του ο Μορφέας..αλλα βεβαια,η Λιτσα ειχε αλλα σχεδια για μας(εμενα και τον Μορφεα)..ποια ειναι η Λιτσα.??μα τι με ρωτας καλη μου πρωινιατικο?η Λιτσα ειναι η σπιτονοικοκυρά μου..η γλυκουλα μου...αποφασισε,δωσε βαση τωρα, ΝΑ:  τρίψει τους τοιχους,να βαψει τους τοιχους,να ξηλώσει τα κάγκελα,να βαψει τα καγκελα,να περασει πετρα στην μπροστινη αυλη (1x1 η έκταση, τρελαίνεσαι?)  ,να βαλει γκαζον στην πισω,να φτιαξει ψησταρια,να περασει καινούρια κουφώματα στο διαμερισμα του τριτου καιιιι αυτη τη στιγμη που μιλαμε (15.34) ΔΕΝ ξερω γαμωτη π********* Μ****** δ****** μ****** γ**** γα***** Π***   τι κανει ακριβως...αλλα επι 1 ωρα ακουω ενα σφυρι ΤΑΚΑ ΤΟΥΚΑ και ενα κομπρεσερ(οκει δεν ειμαι βεβαιη για την ταυτοτητα του εργαλείου  τεσπα,αυτο που κανειι ΓΚΡΡΡΡ ΓΚΡΡΡ ΓΚΡ ΓΚΡ ΤΖΖ ΓΚΡΡ..καταλαβες ποιο εννοω?anyway..και το χειροτερο ξερεις ποιο ειναιι.?χθες γυρισα κατα τις 4.00 σπιτι(ειχα παει με την joan για τσιπουρα) εβαλα να παιξει για μια τελευταία φορα λιγο πριν τον υπνο το ''ανντερ γιορ σπελ''.αν εχεις τον Θεο σου.η Λιτσα σιγουρα δεεν τον εχει..με πηρε τηλεφωνο στις 4.07 να μου κανει παρατήρηση..που πας μανταμ!!!!πραγματικαα ειμαι έξαλλη εξαλλη σου λεω.θελω ιδεες..ο,τι πιο βιαιο,σατανικο,μη υποληψιμο κατεβάζει το μυαλο σας.πειτε μου.τι να κανω για να την εξουδετερώσω.?? τι ε..??πειτε μου...
          αληθεια τωρα.. 

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

under your spell.

ποσο μα ποσο μπορει να μου αρεσει αυτο το κομματι..το ακουσα σημερα πρωτη φορα και νομιζω πως θα παιζει για παντα τωρα πια.δεν εχω να πω κατι, ειναι απλο μελωδικο κοριτσιστικο,μου αρεσει οπως τα λεει η τυπισσα.    ειδικα εκει που πεφτει ο''διαλογος''...            ayta.    you just keep me under your spell..kai de me niazei gt nomizw pws tha kratisei gia panta... kalinixtes roz  <3

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

η λιστα.

είναι αυτες οι σκέψεις που βγαίνουν αβιαστα και μονολεκτικά. κοίτα να δεις. σήμερα ειμαι άπραγη.δεν έκανα απολύτως τιποτα.. είχα μια ελάχιστη θλίψη.η φίλη μου( και σχεδόν συγκατοικος μου Δέσποινα) λείπει στη Βουλγαρία..και πραγματικά δεν μπορώ να γκρινιαξω σε κάποιον..η καλή μου,η  Ευαγγελία ξενοίκιασε και έφυγε.. ούτε σ αυτή μπορώ να γκρινιαξω..να ναι καλά το γουατσ απ κάτι τέτοιες ώρες.μη γυρίσεις και μου πεις ''πω ρε φιλεεε κοίτα προβλήματα που εχει η τύπισσα(όπως βασίλισσα)...οοοοκ.! αφήστε με να γκρινιαξω λοιπόν εδω μέσα..και να παραθέσω τη λίστα με τις προβληματικές σκέψεις που με κατέκλυσαν ομολογουμένως σημερα..
                                         
   Σχολή-----> δηλώσεις πότε?
       
   Εισιτήρια για Βρυξέλλες---->no money


   Μεσημεριανό--->οοκ.δεν το χω. μάπα το κοτόπουλο κορίτσια.


   <3          εγώ ποτε θα αγαπηθώ??


    Ζουζούνι τεραστιο πάνω απ τον απορροφητήρα--->που είσαι ρε Δέσποινα..?


    Βόλτα με το ποδήλατο κατω απ την Κρεσνας 10---> Ευαγγελία γύρνα πισω.ΤΩΡΑ!


    <3      εγώ ποτε θα αγαπηθώ??


     Αγγλικά---->αν δω καμιά ταινια χωρίς υπότιτλους δε μετράει σαν διάβασμα..?


     Τυχαία φωτογραφία Μπαπ στην επιφάνεια εργασίας---->τι να κάνει αραγε.μου λείπει




      <3         εγώ πότε θα αγαπηθώ??




     Εξοδος με Μαριμαρ,Φαια,Ματα.----->δε θέλω να πάω στο καζα.παμε για μπύρες ρεει




     Μου λείπει η ξαδέρφη μου η Στέλλα--->μου λείπει η ξαδέρφη μου η Στέλλα..


     Μαντέψτε-------->     <3    εγώ πότε θα αγαπηθώ..?? εεε? πότε??




                                                      αυτά.