Μη σε τρομάζει ο τιτλος..αλλωστε δε μου ανηκει..τον ριχνει ο Τακη Τσαν σε ενα απ τα αγπημενα μου τραγουδια των ΖΝ '' στη χωρα των καλυτερων MC's'' ..απλα ετσι νιωθω το κεφαλι μου και την καρδια τον τελευταιο καιρο..Κοιτα συγκεντρωσα μερικες φωτοο απο τον μηνα που μας περασε..τις πιο ομορφα ασχημες,τις πιο αστοχες και περιφρονημένες φωτογραφιες που βρηκα στη μνημη του κινητου μου και καταχωρούνται στον μηνα Οκτωβρη.(η φωτογραφικη μου μηχανη παει χαλασε..)χαιρομαι που χαμογελω ακομα και δεν νιωθω κομπλεξ με τα σπυρακια ,τους μαυρους κυκλους, την ασπριλα του προσωπου μου και ειμαι κομπλε μ αυτο..χαιρομαι που πηγα βολτα στο βουνο με φιλους και αραξαμε στο ξέφωτο μερα μεσημερι..χαιρομαι που εκανα μια νεα φιλια, με ενα κορίτσι που ειχα παρεξηγήσει παλια..χαιρομαι να δηλωνω πως κανω τις καλυτερες σαλατες και ας τις τρώω μονη μου..χαιρομαι επίσης που βρηκα τις παλιες φωτογραφιες,οταν μαζι με τη Μιμη γυρνουσαμε ολη την Ελλαδα καβαλα στις μηχανες των πατεραδων μας..μια βολτα στην Προξενου Κορομηλα με εκανε να χαρω διαπιστωνοντας πως εξακολουθει να βασταει το στυλ αυτος ο δρομος..ξεκαρδιστηκα οταν η φιλη Βιολέτα ηπιε τη Σουρωτη της ούσα σωστη μπαρόβια!!..βρηκα νιφάδες στα δεντρα(και ας μην ηταν απο χιονι ),εφαγα βρωμομπουκιες και χαρηκα γιατι θυμήθηκα κατι υπεροχες στιγμες στη γιαφκα που παλι έτρωγα βρωμομπουκιες..χαρηκα που δε θα ξαναδω ''Πατη η πιο ομορφη ιστορια'' γιατι μου ετρωγε πολύτιμο χρονο.(ειναι πολυ μουτα αυτος ο κυκλος)..χαιρομαι να βαζω κιλα τρωγοντας ασύστολα τεραστιες ποσοτητες δρακουλινακιων(απ το δρακουλινια)..τελος χαιρομαι οταν μια φραση και μια εικονα με κανουν να σκεφτομαι..τα καταφερνει μεχρι τωρα ο πινακας του Velasquez ''Las Meninas''...κανε ζοοουμ ''..he is incapable of self-representation as both subject and object,just as in the Foucauldian analysis of Velasquez's Las Meninas''..τρεχα γυρευε.!αυτα διαβαζω και δεν μπορω να κοιμηθω τα βραδια.με τρωνε οι σκεψεις και καλα..αα p.s 1 DEPPY μου λειπεις.να περνας υπεροχα εκει στα ξενα.. p.s 2 ELENA και εσυ μου λειπεις.να περνας καλα εκει στα Παρισια..
καρδουλες καρδουλες <3















