Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

εξεταστικη,φονος και χαρτι

μην αναρωτηθεις γλυκουλα μου πως προκύπτει ο τιτλος...ε να μωρε  διανύουμε περιοδο εξεταστικης!!το πρωι ξυπνας.
(οταν εχει προηγηθει η διαδικασια του υπνου..ξερεις ααγχχαααγκ χασμουριτο-αχχχχ νιααα μμμ ξαπλα στο κρεβατι-μπππρρ γγρρρρ μχ νιιιαα κουκούλωμα με υπερπαπλωμα και μυρωδατη καρο κουβερτουλα-κνουκνουπ ααααχ μμμμ καληνυχτα Παρασκευουλα ,καληνυχτα μαμα.)

το πρωι λοιπον ξυπνας και εχεις αυτη την απεριγραπτη διαθεση να σκοτωσεις ο,τιδηποτε χαμογελαει και κυκλοφορει με υφος '' ουυααουυ ναιι η ζωη ειναι ωραια αλλη μια ομορφη μερααα ξεκινά γιεεε''..ΣΚΑΣΕ!!
δεν ειναι αλλη μια ομορφη μεραα οχι οχι δεν μπορει να ειναι αλλη μια ομρφη μερα..ειναι μια μεραα κακη ψυχρη και αναποδη.και μπορω να στο αποδειξω κανοντας σε απλα να διαπιστωσεις πως εχει γυρω στους -27 και τα παντα ειναι παγωμενα,τα γονατα σου  ειναι μωβ απ τις τουμπες και το ματι σου πινεζα απ την αυπνια επειδη μαντεψε...ναιι καιιι σημερα για 4η συνεχόμενη μερα δίνεις μααααθημα!!!και κουβαλιεσαι στις 8.45 στο πανεπιστημιο.




ετσι, τι σου απομενει να κανεις τις λιγες αυτες ωρες που περισσεύουν(  λιγοτερες απο ενα 24ωρο εννοειται,στο Π.Δ.Μ  εισαι δεν εχεις καιρο για χάσιμο) μεχρι να φορεσεις τη στολη του ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ και να δωσεις το επομενο μαθημα..?!


( ΣΙΓΟΥΡΑ καπου εκει αναμεσα στη συγκρητικη πολιτικη και το ''κουραστηκα'' αφαιρεισαι και ζωγραφιζεις ο,τι μπουρδα σου κατεβει.διοτι περί  μπουρδας προκειται.τελεοος!! χεχε)

Επανερχομαι και σκεφτομαι λοιπον,τι σου μενει  να κανεις..!μα φυσικα αυτΟ...να αραξεις στην πιο ζεστη γωνια του κοσμου ολου,δηλαδη μπροστα στη σομπα της Τζου (απο Τζο) ,να φας τα παντα και να παιξεις μπιριμπα μεχρι τη στιγμη που θα αγανακτήσεις καιιιι ναιιι οικειοθελώς θα επιστρεψεις στο διαβασμα!και αυτο κολπο ειναι!






καιι εκει που εχεις συνάψει φιλικες σχεσεις με ολους τους ντελιβεραδες της πολης και εχεις μπουκωσει απ τη γνωση και τη μαθηση..τουτη τη ματαιη στιγμη σου ερχεται η ΙΔΕΑ..ΝΑΙ ΝΑΙΙ θα φτιαξεις ψωμι..ναι ναι θα πας για μια γρηγορη σοδα(μααα σοοοδαα!!!!??)  ναι ναιιι θα θυμηθείς εκεινη την υπεροχη βουτα που εφαγες το πρωι, ενω ταυτοχρονως καταβροχθίζεις τον κοσμοο ολοοο!! ωω ναι εκεινη τη στιγμη θα βαψεις,θα ξεβαψεις και θα ξαναβαψεις τα νυχια σου(χωρις μεγαλη επιτυχια)..εκεινη τη στιγμη θα σου ερεθει αναλαμπη και θα κραξεις ολους τους ανδρες ''που δεν υπααρχουνε πιααα ανδρες'' σκαρφαλωνοντας στο παραθυρο του σπιτιου σου.!!




ΑΧΡΗΣΤΗ!


ξερω πως ολοι εσεις που εχετε εξεταστικη περνατε εξισου δυσκολα..κουραγιο guys..

p.s αγωνιστικους ροζ χαιρετισμους στους παγωμενους συμφοιτητες μου..

π.ς 2 αυτες ειναι οι αγαπημενες μου καλτσες καιι ειναι οι ''καλυτεροτερες'' ολων των υπολοιπων..οποιος αμφιβάλει να μου στειλει τις δικες του με μειλ να παμε μια κοντρααα!!!






παρκαρω και ερχομαι.

αν μου λειπει κατι εδω στο iced age area  ειναι το αμαξι μου.δηλαδη δεν ειναι κατααδικο μου.το μοιραζομαι με τη μαμι μου.γι'αυτο και δε βρισκεται σημερα εδω κοντα μου..περα απ την πλακα,ποσο ποσο μ αρεσει να χωνομαι μεσα στη Σιλβαρα(ετσι λενε το αμαξακι μου) να αναβω καλοριφερ, να βαζω 95.8 και να φευγω...ΝΑΙ ναι ξερω δε σας λεω κατι καινούριο.ΠΟΙΟΣ δεν το κανει αυτο!!


μεσα στα χριστουγεννα .κινηθηκα σε γνωστα μερη.εκει που περασα τα καλοκαιρια μουυ..στενοχωριεμαι μ αυτο που βλεπω τα τελευταια χρονια σ αυτη την περιοχη και ετσι απεχω.πριν απο μερικες εβδομαδες ομως,οταν περασα ξανα απο κει,πειστικα πως μερικα πραγματα δεν αλλαζουν.δε θα γραψω κανα αρλεκιν μην ταράζεσαι..δε ξερω απλα ενθουσιάστηκα με την ομορφια που τοσα χρονια αρνιομουν να δω..ισως γιατι το μερος αυτο ειχε κατοχυρώσει μεσα μου μια τοσο ξεχωριστη θεση,στο κουτακι που γραφει (γαματα παιδικα χρονια)..ισως γι αυτο δεν εβλεπα γυρω μου.επειδη δεν ηθελα να απομακρυνθω τοσο καιρο απ αυτο το κουτακι..






 ετσι κι αλλιως τις αναμνησεις σου τις φτιαχνουν τα ατομα και οι κατασταστεις που σου χαριζουν απλοχερα..εχω περασει απιστευτες στιγμες μεσα σ αυτο το σπιτι..το μικρουλι γλυκουλι σπιτι που παντα μα παντα μου θυμιζε το ''μικρο σπιτι στο λιβαδι'' (και εννοειται πως εγω δεν ημουν ποτε η βρωμολορα αλλα η μερυ) ..εσμιξαν εκεινη τη μερα και οι δυο Σμυρνιες και εγω με την πιο παιδκη μου πλευρα..τσακισα τα κιντερ που κρυβει πανταα η γιαγιαα στο ψυγειο, κουρνιασα σαν ποσσουμ στις αγκαλες τους και κλασικα ψαχουλεψα στη σοφιτα για πραγματακια ξεχασμενα απ τα παλια.(οοοκ βρηκα ενα πακετο μαλμπορο..παιζει να ειναι της ξαδερφης μου απο τοτε που ηταν 18 και καπνιζε κρυφα ακομα κ απο μενα. αν και εγω το ηξερα φυσικαα επειδη ψαχούλευα την τσαντα της για να βρω εκεινα τα ψευτικα χενα τατου που ειχαν σχεδια τραιμπααααλ καιι επρεπε να τα κολλησεις με...ναι οκκ στοπ)




οδηγωντας,το οπτικο σου πεδιο καλυπτει ενα φασμα εικονων απο μπρος και απο πισω σου..σαν να βλέπεις το παρον σου και το παρελθον σου..οχι οχι δε λεω ιντελεκτουαλ μπουρδες.το εννοω.τα παντα ειναι ομορφα αρκει να θελεις να βρεις εσυυ τι αξιζει να κοιταξεις και προς τα που.. μέλωσα ηδη το ξεεερω...παω στη δεποινουλα να με χαιδεψει στα μαλλια και να μου πει παραμυθια της γιαγιας..
σνιφ κλαψ φρρρρρρ


π.ς οι φωτο ειναι δικες μου ολοδικες καταδικεςςς μουυ λεμεε
π.ς2 δε σας λεω που βρισκεται αυτο το μερος γιατι θα ξενερωσετε
π.ς3 εκτακτη συμμετοχη γιαγια Ισμηνη γιαγια Στελα.!!!