Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

μεγαλη cultila τα κοριτσια αυτα

ναιι δε συνηθιζω να τις αποκαλω φιλεναδιτσες,γλυκουλες,κουτσουνες,μπουμπουκες κλπ..με καλυπτουν κυριως λεξεις οπως μπαλοτσα,μπομπαρδα,νταβας,ξετσιπωτη κλπ κλπ...τελευταια διαπιστωνω πως μεσα απ τις μεγαλυτερες αντιφασεις που παρουσιαζονται στη ζωη μου,ανακαλυπτω τις μεγαλυτερες αλη8ειες..ποσες μα ποσες φορες γλυκουλες,ομορφουλες φιλεναδιτσες εχουν μπει και εχουν ξελογιάσει την καρδια μου..σε αυτο το σημειο πέφτει βαρυσήμαντη δηλωση..η ουσια ειναι μια και ο μπακλαβάς γωνια οκειι..προφανως πεφτει και αλλη μια βαρυσήμαντη δηλωση..αυτες οι μπαλοτσες ειναι οι καλυτερες  μου φιλες...και ειχα σκοπο να ανεβασω φωτογραφιες με μοναδικο σκοποο να τις κοροιδεψω και να τις κανω να νιωσουν ασχημα για τα κουρέματα και τα λουκς που αλλαξαν ολα αυτα τα χρονια.δε θα το κανω ομως.γιατι..?γιατι τις αγαπω τοσο πολυ.

P.S   Ντεπη ξετσίπωτη κοκκινομαλλα φιλη μου σταματα να σουρώνεις εκει στο Βελγιο...δεν αντεχω πια  να σε βλεπω στο σκαιπ με φουξ ματια..

P.S2  Ελενακο,σταματα να τρως τα παντα..αφου το ξερεις  πως δε θα καταφερεις ποτε να γινεις Η τσουπωτη της παρεας...











 καρδουλες <3 <3

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Syd Barret.noera to agori mou

ολα τα κοριτσακια ειχαν ενα κατα φαντασιαν αγορι..ενα αγορι που το φιλουσαν νοερα και φαντασιωνονταν στιγμες μαζι του..εγω απο μικρη αγαπουσα τον Σιντ..ο μπαμπας μου ειχε τους δισκους των Pink Floyd φατσα καρτα στο στερεο..ετσι και εγω,ουσα μικρη και αλλοπαρμένη (οχι πως αυτο αλλαζει τωρα που κοντεύω 22) γνώρισα και αγαπησα τον Σιντ..το υπεροχο της υποθεσης ειναι πως πολλα χρονια μετα, γνώρισα ενα αγορι που πραγματικααα μοιάζει φανταστικα με τον Σιντ..δεν του το ειπα ποτε,,και ουτε προκειται, να του το πω, να σου πω την αληθεια..τι ειπα?!!οπως και να χει..η αναρτηση αυτη δεν αφορα ''το αγορι το καλλιτεχνικό'' αλλα το αγορι το νοερα αγαπημενο...ανεβαζω ενα κειμενο που βρηκα στο μπλογκ του ''Αris'' γιατι οκει τα τετριμμένα της βιογραφιας του τα βρισκετε και στη βικιπαιδεια..αυτα ειχα να πω..

Syd Barret....


one of my fav songs ever and ever and ever..




take a look darling
http://www.rockarolla.gr/Aris/blog/id/Sid_Barrett,_h_aytokatastrofikh_moysikh_idiofy%CF%8Aa/4876.htm     


αυτα καλο βραδυ... R.I.P  Syd..  <3

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Postcards from Mini-land

the times we had  
oh,when the wind would blow with rain and snow
were not all bad
we put our feet just where they had
had to go
never to go...




κοιτα...σου στελνω μερικα ποστκαρντς..το εχω δηλώσει.και το ξερεις..εδω μεσα δε θα βρεις ποτε μα ποτε κατι σοβαρο..κοιτα ποσο κρυο εχει..ναι κοιτα..το διακρίνεις στο δερμα μου..εχω γινει ροζ.και ναιι φοραω γαντακια..τιιι μοιάζω με τη ξινή την Ιωαννα..μα αυτη ειναι σαν κινεζα Darling..εγω δηλωνω μικρη περηφανη ρωσιδα πρωην μπαλαρινα νυν  λατζιερισσα(οπως πριγκίπισσα)..κουρευτηκα,εφαγα καλα και μεγαλωσα.αγαπησα το ποδηλατο της μικρης Αννουλας.και την ιδια!εβαλα μπουγαδαα..ναι ναιι αυτη ειμαι εγω στα 21.5 δεν ειναι φωτογραφια της 3ης γυμνασιου..επειδη κανω τσαχπινιές στον καθρέφτη..''ετσι με ηρθε και το εκανα'' οπως θα ελεγε και η φιλη Βιολετα..την οποια εντοπιζεις  (ναι ναι αχνοφαίνεται) πισω απ τη γλωσσα(σαντουιτς φλωρινιοτικη πατεντα,τεραστιο-και οχι δεν ειναι 10cm ειναι πραγματικα τεραστιο) ..χαχα..τι ωραια που τα λεω!!ελεος Mini συνελθε-συμπληρωνω εγω.!λοιπον σε πρωτη αποκλειστικη παρουσιαση η φιλη Πεννυ ( η Πεννη  οοοοκει)  και τα μπουτια μιας ξετσίπωτης γνωστης!παρε και ενα λουλουδακι!!  χμμμ οι ροζ σειρες απο πανω ειναι απ τους Beirut..το ακολουθο κοβερ ομως μου αρεσει περισσοτερο..καλο βραδυ γλυκενιες και κωλοπαιδα.!!!    



















kardoules <3 <3