ναιι δε συνηθιζω να τις αποκαλω φιλεναδιτσες,γλυκουλες,κουτσουνες,μπουμπουκες κλπ..με καλυπτουν κυριως λεξεις οπως μπαλοτσα,μπομπαρδα,νταβας,ξετσιπωτη κλπ κλπ...τελευταια διαπιστωνω πως μεσα απ τις μεγαλυτερες αντιφασεις που παρουσιαζονται στη ζωη μου,ανακαλυπτω τις μεγαλυτερες αλη8ειες..ποσες μα ποσες φορες γλυκουλες,ομορφουλες φιλεναδιτσες εχουν μπει και εχουν ξελογιάσει την καρδια μου..σε αυτο το σημειο πέφτει βαρυσήμαντη δηλωση..η ουσια ειναι μια και ο μπακλαβάς γωνια οκειι..προφανως πεφτει και αλλη μια βαρυσήμαντη δηλωση..αυτες οι μπαλοτσες ειναι οι καλυτερες μου φιλες...και ειχα σκοπο να ανεβασω φωτογραφιες με μοναδικο σκοποο να τις κοροιδεψω και να τις κανω να νιωσουν ασχημα για τα κουρέματα και τα λουκς που αλλαξαν ολα αυτα τα χρονια.δε θα το κανω ομως.γιατι..?γιατι τις αγαπω τοσο πολυ.
P.S Ντεπη ξετσίπωτη κοκκινομαλλα φιλη μου σταματα να σουρώνεις εκει στο Βελγιο...δεν αντεχω πια να σε βλεπω στο σκαιπ με φουξ ματια..
P.S2 Ελενακο,σταματα να τρως τα παντα..αφου το ξερεις πως δε θα καταφερεις ποτε να γινεις Η τσουπωτη της παρεας...
καρδουλες <3 <3
P.S Ντεπη ξετσίπωτη κοκκινομαλλα φιλη μου σταματα να σουρώνεις εκει στο Βελγιο...δεν αντεχω πια να σε βλεπω στο σκαιπ με φουξ ματια..
P.S2 Ελενακο,σταματα να τρως τα παντα..αφου το ξερεις πως δε θα καταφερεις ποτε να γινεις Η τσουπωτη της παρεας...
καρδουλες <3 <3











