Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

μετακομιζω.

Με ελεοοος.ε λ ε ο ς.!!!!!!!!απ το πρωι και για 6η συνεχη μερα ξυπναω τρομοκρατημένη, αλαφιασμένη,με το μαλλι τουρτα,το ματι πινεζα και τα νεύρα τσιτα.!!!!!!τσιτα ομως.καιιι οχι δε βλεπω εφιαλτες.καλα θα ηταν..αντιθετως,κοιμαμαιι σαν βοδι..με γλυκοπαιρνει καθε βραδυ στην αγκαλια του ο Μορφέας..αλλα βεβαια,η Λιτσα ειχε αλλα σχεδια για μας(εμενα και τον Μορφεα)..ποια ειναι η Λιτσα.??μα τι με ρωτας καλη μου πρωινιατικο?η Λιτσα ειναι η σπιτονοικοκυρά μου..η γλυκουλα μου...αποφασισε,δωσε βαση τωρα, ΝΑ:  τρίψει τους τοιχους,να βαψει τους τοιχους,να ξηλώσει τα κάγκελα,να βαψει τα καγκελα,να περασει πετρα στην μπροστινη αυλη (1x1 η έκταση, τρελαίνεσαι?)  ,να βαλει γκαζον στην πισω,να φτιαξει ψησταρια,να περασει καινούρια κουφώματα στο διαμερισμα του τριτου καιιιι αυτη τη στιγμη που μιλαμε (15.34) ΔΕΝ ξερω γαμωτη π********* Μ****** δ****** μ****** γ**** γα***** Π***   τι κανει ακριβως...αλλα επι 1 ωρα ακουω ενα σφυρι ΤΑΚΑ ΤΟΥΚΑ και ενα κομπρεσερ(οκει δεν ειμαι βεβαιη για την ταυτοτητα του εργαλείου  τεσπα,αυτο που κανειι ΓΚΡΡΡΡ ΓΚΡΡΡ ΓΚΡ ΓΚΡ ΤΖΖ ΓΚΡΡ..καταλαβες ποιο εννοω?anyway..και το χειροτερο ξερεις ποιο ειναιι.?χθες γυρισα κατα τις 4.00 σπιτι(ειχα παει με την joan για τσιπουρα) εβαλα να παιξει για μια τελευταία φορα λιγο πριν τον υπνο το ''ανντερ γιορ σπελ''.αν εχεις τον Θεο σου.η Λιτσα σιγουρα δεεν τον εχει..με πηρε τηλεφωνο στις 4.07 να μου κανει παρατήρηση..που πας μανταμ!!!!πραγματικαα ειμαι έξαλλη εξαλλη σου λεω.θελω ιδεες..ο,τι πιο βιαιο,σατανικο,μη υποληψιμο κατεβάζει το μυαλο σας.πειτε μου.τι να κανω για να την εξουδετερώσω.?? τι ε..??πειτε μου...
          αληθεια τωρα.. 

1 σχόλιο:

  1. senaria eksontwsis litsas spitonoikokuras: senario 1o na sprwksoume ti skalwsia!!! senario 2o tha keraseis kafe me katharktiko tous mastores (amesa apotelesmata)
    senario 30 vale mousiki dunata se wres mi koinis isixias.

    ΑπάντησηΔιαγραφή