Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

einaitiga i pignata σπαστα!

ναι.απλα σπαστα..θα νιωσεις πολυ καλα..ριξε μια ματια στη γωνια του σπιτιου μου!!!!
''make me or brake me''   διαβασα στο  status της φιλης μου Α...
να τι συμβαινει οταν ο καλος θεουλης δε χαριζει @@...αντε καλο μας βραδυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου