Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

the aimless one


χτύπησα το γόνατό μου και μου φαίνεται σέξι.
εντάξει δεν είναι αλήθεια αυτό.
αλλα ειναι μια καλη παρηγοριά.
το παθαίνω συχνά δε λεω.
ας ανατρέξουμε σε παλιότερα επεισόδια του all my colours.
θυμηθείτε τις μελανιές απ τον παγο.
επανέρχομαι.
έκανα λίγο σέρφινγκ φέτος.(σ'ευχαριστω νικο )
είχε πλάκα.
εκεί άνοιξαν οι πρώτες πληγές.
υπόσχομαι πως θα ξανακάνω .με περισσότερη επιτυχία και λιγοτερο πονο.
έπαιξα και ρακετες.
οχι πολυ.λιγο.
με  τις ρακέτες άνοιξαν για τα καλα οι πληγές.
χόρεψα με την ελενα.
οχι πολυ λιγο.
ήταν αρκετο.
σκαρφάλωσα σε κάτι βραχάκια εκεί κοντά στη Σάρτη.
ξανάνοιξαν οι πληγές.
θέλω να πω, πως ειναι ωραιο  να παιζεις και ας χτυπας τα ποδια σου, τα χερια σου, τα μουτρα σου.μην ντρεπεσαι να τσαλακωθεις.να στραπατσαριστεις.ειναι ωραια και γελας πολυυυ!!

ένα ανούσιο ποσταρισμα.
για όλους εσάς που αναρωτιοσασταν πώς χτύπησα.
καθησυχαστε τους εαυτούς σας.
είμαι καλά.
πανέτοιμη να σας φλομώσω στις μπαρούφες και φέτος.
γιατιιι
ναιιιιι το μπλογκ έκλεισε its first fucking year dude!!!
τουρουρουρουυυ!!!

πι.ες  ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΑΙΡΙ.
         ενταξει, ειλικρινά  αυτό το παιδι εχει τον αχόρταγο σε ο,τι αφορά τον χορό και κάνει και κάτι παράξενες φιγούρες ετσιι να και ετσιιι κ κουναει ταυτοχρόνως ρυθμικά γλουτούς, μηρούς,κεφαλι ώμους, γόνατα και πόδια.και ειναι λες και εχει βγει απο βιντεο κλιπ των stereo mc's του 2012. υπέροχε ντραγκομπολ!



ooh ye!





Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

I can walk into the sunlight, into the day, into the day, to the day

όλα συμβαίνουν εκεί που δεν τα περιμένεις.
και πόσο όμορφα περνάς οταν εχεις φίλη μοναδική δίπλα σου.
κι οταν αυτή τη φίλη τη ξέρεις χρόνια
και έχεις ζήσει μαζι της εφηβικές αλητείες.
και επιστρέφεις στα μέρη που ''καταστράφηκες'' μαζί της.




έπειτα φεύγεις.
πηγαίνεις στα σίγουρα.
αγάπη στα ίσια.
αγκαλιά στα ίσια.
κέφι στα ίσια.
συζητήσεις στα ίσια.
απορίες στα ίσια.
κορόιδεμα στα ίσια.
νεύρα στα ίσια.






και στο λέω στα ίσια.
όπως περνάω μαζί τους δεν περνάω με κανέναν άλλον.

κι όταν αρχιζουν και θολώνουν οι φωτογραφίες και το καδρο ξεφεύγει.
ξέρω πως νιώθω ευτυχισμένη.
και ολα ειναι όμορφα, ζαλισμένα, χορευτικά, μεθυσμένα, ανέμελα. όλα!







ναι αλλά ξερεις πως ερχεται παντα αυτη η στιγμη που χανεσαι.
και σκεφτεσαι ολα αυτα που θα ηθελες να πεις σ'αυτον που γουστάρεις,στα ίσια.
γιατί καλοκαίρι είναι και σίγουρα διαρκώς κάποιον γουστάρεις.
και ειναι ολα γύρω σου τοσο ροζ και ομορφα.
που κανουν και σενα τον ιδιο να νιώθει ροζ.
και φοβάσαι μήπως δεν πρέπει να νιωθεις ετσι.
στο λεω στα ισια.
no fear,no loathing γι'αυτα που νιώθεις. ποτέ!!
και ας εχεις απέναντι σου το μεγαλύτερο στραβόξυλο του κόσμου όλου.




και κάπως ετσι γυρνάς στη βάση σου.
και περιμένεις να προσαρμοστείς και να πείσεις τον εαυτό σου πως αγαπάς τη ρουτίνα.


αυτά,δεν εχω επίλογο 

πάρε αυτο το κομμάτι και άκουσέ το και βάλτο να παίξει και το πρωί και θα με θυμηθείς..

πι.ες   να μαθεις να σηκωνεις τα αστεία.να μαθεις να ξεστραβώνεις.θα δεις, θα περνάς καλύτερα στη ζωή σου.



 στα ίσια.