Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

η λιστα.

είναι αυτες οι σκέψεις που βγαίνουν αβιαστα και μονολεκτικά. κοίτα να δεις. σήμερα ειμαι άπραγη.δεν έκανα απολύτως τιποτα.. είχα μια ελάχιστη θλίψη.η φίλη μου( και σχεδόν συγκατοικος μου Δέσποινα) λείπει στη Βουλγαρία..και πραγματικά δεν μπορώ να γκρινιαξω σε κάποιον..η καλή μου,η  Ευαγγελία ξενοίκιασε και έφυγε.. ούτε σ αυτή μπορώ να γκρινιαξω..να ναι καλά το γουατσ απ κάτι τέτοιες ώρες.μη γυρίσεις και μου πεις ''πω ρε φιλεεε κοίτα προβλήματα που εχει η τύπισσα(όπως βασίλισσα)...οοοοκ.! αφήστε με να γκρινιαξω λοιπόν εδω μέσα..και να παραθέσω τη λίστα με τις προβληματικές σκέψεις που με κατέκλυσαν ομολογουμένως σημερα..
                                         
   Σχολή-----> δηλώσεις πότε?
       
   Εισιτήρια για Βρυξέλλες---->no money


   Μεσημεριανό--->οοκ.δεν το χω. μάπα το κοτόπουλο κορίτσια.


   <3          εγώ ποτε θα αγαπηθώ??


    Ζουζούνι τεραστιο πάνω απ τον απορροφητήρα--->που είσαι ρε Δέσποινα..?


    Βόλτα με το ποδήλατο κατω απ την Κρεσνας 10---> Ευαγγελία γύρνα πισω.ΤΩΡΑ!


    <3      εγώ ποτε θα αγαπηθώ??


     Αγγλικά---->αν δω καμιά ταινια χωρίς υπότιτλους δε μετράει σαν διάβασμα..?


     Τυχαία φωτογραφία Μπαπ στην επιφάνεια εργασίας---->τι να κάνει αραγε.μου λείπει




      <3         εγώ πότε θα αγαπηθώ??




     Εξοδος με Μαριμαρ,Φαια,Ματα.----->δε θέλω να πάω στο καζα.παμε για μπύρες ρεει




     Μου λείπει η ξαδέρφη μου η Στέλλα--->μου λείπει η ξαδέρφη μου η Στέλλα..


     Μαντέψτε-------->     <3    εγώ πότε θα αγαπηθώ..?? εεε? πότε??




                                                      αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου