Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

In between the cover of another perfect wonder, it's so white as snow *


σημερα ξυπνησα και ειχα αυτη την απιστευτη επιθυμια να βγω εξω και να παιξω μεχρι αηδιας με τα χιονια..


περασα λοιπον το γιγαντιαιο,τρομακτικο τα βραδια,γλιστερο(ισμηνολεξη) και επικίνδυνο τον χειμωνα (αν δεν εχεις τελειωσει τη σχολη νιντζα της Σιβηρίας)...  ΠΑΡΚΟ.







με τα πολλα και με τα λιγα,εφθασα στο ποταμι...ειδα αυτον τον μπαμπακα με τη μικρη του και θυμήθηκα τον δικο μου πατερα και τις ''εκδρομες  στα χιονια''..ζηλεψα ρε γαμωτο..να μην εχω και γω ενα έλκηθρο να κατρακυλήσω και καθε δρομο της Φλωρινας.να μην εχω και καποιον να με σερνει περα δώθε...αυτη η μελαγχολομουρμουρα τις μοναξιας δεν την κανει ποτε απ το μυαλο μου.η σκεψη μου συγκεντρωθηκε όλως παραδόξως οταν ειδα αυτο...


το θεαμα της αραχτης χηνας δημιούργησε οργια σκεψεων μεσα μου.. οχι οχι μην παει το μυαλο σου σε ο,τιδηποτε  s&m ..απλα εμμένω στην αποφαση μου να μην μετενσαρκωθω ποτε.ΠοΤε σε χηνα(ουτε σε παπια).πλασ το γεγονος οτι δε θα γκρινιαξω ποτε ξανα οοσο κρυο και εχει!!

με τα πολλα και τα illegal τωρα,βρηκα τη Δεσπουλα με τη κοκκινη μυτη και αποφασισαμε να ιδρωσουμε στο παιχνιδι..ετσιι πλησιασαμε χωρις φοβο και παθος το γιγαντιαιο ΠΑΡΚΟ καιι βουτηξαμε(κυριολεκτικα) στο χιονιιιι...





   τελευταίος Δεκεμβρης στη Φλω..Τελευταιες φωτιες.τελευταιες χιονομπαλες,βουτες,βουτιες,μελανιες,χαζομαρες,αγκαλιες και αγαπες και τα ρεστα...
κλαψ σνιφ φρρρ <3


ισμηνη,χαλαρωσε.

KEEP CALM (at least)
AND
DRINK MORE
GIN..













Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

knock em out!




 



τελειο τραγουδι.ο ρυθμος ταιριαζει τοσοο πολυυ στη μουρλα που ειχαμε εκεινο το βραδυ..χουχου.
οι φωτογραφιες ειναι της Μυρσινης.
σποτ ο Σαχουλεβας φυσικα.
μονδελα  η Ιωαννα,η Μυρσίνη,η Πεννυ και η Ισμηνη.
π .ς το φαναρι δεν επεσε
π. ς 2 ουτε εμεις πεσαμε

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

τα σύννεφα σου..



αδειάζεις  τοσες σκέψεις στα σύννεφα.. εγώ το κάνω..εχουν ταλέντο να εκμαιεύουν αυτα που εχεις στο κεφαλι σου.και το καλυτερο ολων...δεν τα μαρτυρούν σε κανέναν!

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

well my name's not Alice,but..i know how she felt..


de mou aresei kai toso oso na aksizei anartisi...einai gliko omws kai etsi sta xamena pou eimai simera nomizw mou tairiazei..     Alice apo tin Lisa Mitchell...       :)          


Akougontas to...min ksexaseis na anevaseis to patzouri sou na koitakseis eksw ap to para8iro na pieis mia goulia cafe,na siniditopoiiseis oti foras ena kapelo kai mple gantia,na kaneis ti 8liemni grimatsa epidi de sou emeine ka8olou cake sokolatas apo x8es,na rikseis tin anasa sou sto tzami,na sxediaseis me to daxtilo sou mia kardoula..kai ekini ti stigmi pou niw8eis ontws san tin Alice sti wonderland ,na antiliy8eis oti oi perastikoii geloun me to 8eama sou...

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Βουνο..στο βαθος σκεψη.

ανεβηκαμε στο βουνο σημερα με την Πεννη..απ την πλευρά της Βιγλας.παντα θαυμαζα αυτη τη διαδρομη..τον Δεκεμβρη ομως,λιγο πριν τα χιονια..το βουνο ειναι διαφορετικο..τα δεντρα εχουν ζεστα χρώματα,τα κλαδια σχεδον σ αγκαλιαζουν..η ατμοσφαιρα ομως..χριστε μου εκανε τοσο κρυο εκει πανω..παντα φαντασιωνόμουν πως ανεβαινα στο βουνο με τον Μπαπ.ξερω ξερω ξερω ποσο θα του άρεσε αυτη η διαδρομη..η θεα της πολης σχεδον αχνισμένη απ τα συννεφα που την καλυπτουν αυτη την εποχη..ηρεμια.μονο ηρεμια..το βλέμμα έφευγε και τοτε έρχονταν οι σκεψεις..δε σε παιρνει ομως να μελαγχολήσεις εκει πανω..οχι για κανενα λογο..χαιρεσαι και χαμογελας με την ομορφια που σου προσφερει η φυση..κοιτουσα την Πεννη και πραγματικα δεν ηξερα τιι να της πω..χαμογελουσα..και αυτη ανταπέδιδε..μακαρι να ανεβαινα βουνο καθε μερα..να το ζουσα σε ολες τις φασεις του..ο Δεκεμβρης μπηκε τοσο ομορφα και ρεαλιστικα.τα πρωτα καλα κρυα ειναι πλεον γεγονος..λαμπιονια, Χριστούγεννα,κουραμπιεδες και πιτες μπλε..εγω αυτο θελω για δωρο.

πι.ες    ''Μπαπ εισαι βλαμμένο και το ξερεις και αν δεν το ξερεις μαθε το.στο βουνο εσενανε σκεφτομουν..θα σου πηγαινε πολυ.''  με αγαπη απ το ποσσουμ του βουνου








Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

μεγαλη cultila τα κοριτσια αυτα

ναιι δε συνηθιζω να τις αποκαλω φιλεναδιτσες,γλυκουλες,κουτσουνες,μπουμπουκες κλπ..με καλυπτουν κυριως λεξεις οπως μπαλοτσα,μπομπαρδα,νταβας,ξετσιπωτη κλπ κλπ...τελευταια διαπιστωνω πως μεσα απ τις μεγαλυτερες αντιφασεις που παρουσιαζονται στη ζωη μου,ανακαλυπτω τις μεγαλυτερες αλη8ειες..ποσες μα ποσες φορες γλυκουλες,ομορφουλες φιλεναδιτσες εχουν μπει και εχουν ξελογιάσει την καρδια μου..σε αυτο το σημειο πέφτει βαρυσήμαντη δηλωση..η ουσια ειναι μια και ο μπακλαβάς γωνια οκειι..προφανως πεφτει και αλλη μια βαρυσήμαντη δηλωση..αυτες οι μπαλοτσες ειναι οι καλυτερες  μου φιλες...και ειχα σκοπο να ανεβασω φωτογραφιες με μοναδικο σκοποο να τις κοροιδεψω και να τις κανω να νιωσουν ασχημα για τα κουρέματα και τα λουκς που αλλαξαν ολα αυτα τα χρονια.δε θα το κανω ομως.γιατι..?γιατι τις αγαπω τοσο πολυ.

P.S   Ντεπη ξετσίπωτη κοκκινομαλλα φιλη μου σταματα να σουρώνεις εκει στο Βελγιο...δεν αντεχω πια  να σε βλεπω στο σκαιπ με φουξ ματια..

P.S2  Ελενακο,σταματα να τρως τα παντα..αφου το ξερεις  πως δε θα καταφερεις ποτε να γινεις Η τσουπωτη της παρεας...











 καρδουλες <3 <3

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Syd Barret.noera to agori mou

ολα τα κοριτσακια ειχαν ενα κατα φαντασιαν αγορι..ενα αγορι που το φιλουσαν νοερα και φαντασιωνονταν στιγμες μαζι του..εγω απο μικρη αγαπουσα τον Σιντ..ο μπαμπας μου ειχε τους δισκους των Pink Floyd φατσα καρτα στο στερεο..ετσι και εγω,ουσα μικρη και αλλοπαρμένη (οχι πως αυτο αλλαζει τωρα που κοντεύω 22) γνώρισα και αγαπησα τον Σιντ..το υπεροχο της υποθεσης ειναι πως πολλα χρονια μετα, γνώρισα ενα αγορι που πραγματικααα μοιάζει φανταστικα με τον Σιντ..δεν του το ειπα ποτε,,και ουτε προκειται, να του το πω, να σου πω την αληθεια..τι ειπα?!!οπως και να χει..η αναρτηση αυτη δεν αφορα ''το αγορι το καλλιτεχνικό'' αλλα το αγορι το νοερα αγαπημενο...ανεβαζω ενα κειμενο που βρηκα στο μπλογκ του ''Αris'' γιατι οκει τα τετριμμένα της βιογραφιας του τα βρισκετε και στη βικιπαιδεια..αυτα ειχα να πω..

Syd Barret....


one of my fav songs ever and ever and ever..




take a look darling
http://www.rockarolla.gr/Aris/blog/id/Sid_Barrett,_h_aytokatastrofikh_moysikh_idiofy%CF%8Aa/4876.htm     


αυτα καλο βραδυ... R.I.P  Syd..  <3

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Postcards from Mini-land

the times we had  
oh,when the wind would blow with rain and snow
were not all bad
we put our feet just where they had
had to go
never to go...




κοιτα...σου στελνω μερικα ποστκαρντς..το εχω δηλώσει.και το ξερεις..εδω μεσα δε θα βρεις ποτε μα ποτε κατι σοβαρο..κοιτα ποσο κρυο εχει..ναι κοιτα..το διακρίνεις στο δερμα μου..εχω γινει ροζ.και ναιι φοραω γαντακια..τιιι μοιάζω με τη ξινή την Ιωαννα..μα αυτη ειναι σαν κινεζα Darling..εγω δηλωνω μικρη περηφανη ρωσιδα πρωην μπαλαρινα νυν  λατζιερισσα(οπως πριγκίπισσα)..κουρευτηκα,εφαγα καλα και μεγαλωσα.αγαπησα το ποδηλατο της μικρης Αννουλας.και την ιδια!εβαλα μπουγαδαα..ναι ναιι αυτη ειμαι εγω στα 21.5 δεν ειναι φωτογραφια της 3ης γυμνασιου..επειδη κανω τσαχπινιές στον καθρέφτη..''ετσι με ηρθε και το εκανα'' οπως θα ελεγε και η φιλη Βιολετα..την οποια εντοπιζεις  (ναι ναι αχνοφαίνεται) πισω απ τη γλωσσα(σαντουιτς φλωρινιοτικη πατεντα,τεραστιο-και οχι δεν ειναι 10cm ειναι πραγματικα τεραστιο) ..χαχα..τι ωραια που τα λεω!!ελεος Mini συνελθε-συμπληρωνω εγω.!λοιπον σε πρωτη αποκλειστικη παρουσιαση η φιλη Πεννυ ( η Πεννη  οοοοκει)  και τα μπουτια μιας ξετσίπωτης γνωστης!παρε και ενα λουλουδακι!!  χμμμ οι ροζ σειρες απο πανω ειναι απ τους Beirut..το ακολουθο κοβερ ομως μου αρεσει περισσοτερο..καλο βραδυ γλυκενιες και κωλοπαιδα.!!!    



















kardoules <3 <3

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

θανατερό πορτοκάλι,στην καρδιά ξυράφι..
















Μη σε τρομάζει ο τιτλος..αλλωστε δε μου ανηκει..τον ριχνει ο Τακη Τσαν σε ενα απ τα αγπημενα μου τραγουδια των ΖΝ '' στη χωρα των καλυτερων MC's''  ..απλα ετσι νιωθω το κεφαλι μου και την καρδια τον τελευταιο καιρο..Κοιτα συγκεντρωσα μερικες φωτοο απο τον μηνα που μας περασε..τις πιο ομορφα ασχημες,τις πιο αστοχες και περιφρονημένες φωτογραφιες που βρηκα στη μνημη του κινητου μου και καταχωρούνται στον μηνα Οκτωβρη.(η φωτογραφικη μου μηχανη παει χαλασε..)χαιρομαι που χαμογελω ακομα και δεν νιωθω κομπλεξ με τα σπυρακια ,τους μαυρους κυκλους, την ασπριλα του προσωπου μου και ειμαι κομπλε μ αυτο..χαιρομαι που πηγα βολτα στο βουνο με φιλους και αραξαμε στο ξέφωτο μερα μεσημερι..χαιρομαι που εκανα μια νεα φιλια, με ενα κορίτσι που ειχα παρεξηγήσει παλια..χαιρομαι να δηλωνω πως κανω τις καλυτερες σαλατες και ας τις τρώω μονη μου..χαιρομαι επίσης που βρηκα τις παλιες φωτογραφιες,οταν μαζι με τη Μιμη γυρνουσαμε ολη την Ελλαδα καβαλα στις μηχανες των πατεραδων μας..μια βολτα στην Προξενου Κορομηλα με εκανε να χαρω διαπιστωνοντας πως εξακολουθει να βασταει το στυλ αυτος ο δρομος..ξεκαρδιστηκα οταν η φιλη Βιολέτα ηπιε τη Σουρωτη της ούσα σωστη μπαρόβια!!..βρηκα νιφάδες στα δεντρα(και ας μην ηταν απο χιονι ),εφαγα βρωμομπουκιες και χαρηκα γιατι θυμήθηκα κατι υπεροχες στιγμες στη γιαφκα που παλι έτρωγα βρωμομπουκιες..χαρηκα που δε θα ξαναδω ''Πατη η πιο ομορφη ιστορια'' γιατι μου ετρωγε πολύτιμο χρονο.(ειναι πολυ μουτα αυτος ο κυκλος)..χαιρομαι να βαζω κιλα τρωγοντας ασύστολα τεραστιες ποσοτητες δρακουλινακιων(απ το δρακουλινια)..τελος χαιρομαι οταν μια φραση και μια εικονα με κανουν να σκεφτομαι..τα καταφερνει μεχρι τωρα ο πινακας του Velasquez ''Las Meninas''...κανε ζοοουμ  ''..he is incapable of self-representation as both subject and object,just as in the Foucauldian analysis of Velasquez's Las Meninas''..τρεχα γυρευε.!αυτα διαβαζω και δεν μπορω να κοιμηθω τα βραδια.με τρωνε οι σκεψεις και καλα..αα   p.s 1   DEPPY μου λειπεις.να περνας υπεροχα εκει στα ξενα..     p.s 2   ELENA  και εσυ μου λειπεις.να περνας καλα εκει στα Παρισια..  

καρδουλες καρδουλες <3