all my colours
Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011
τα σύννεφα σου..
αδειάζεις τοσες σκέψεις στα σύννεφα.. εγώ το κάνω..εχουν ταλέντο να εκμαιεύουν αυτα που εχεις στο κεφαλι σου.και το καλυτερο ολων...δεν τα μαρτυρούν σε κανέναν!
1 σχόλιο:
sewed up.?
12 Δεκεμβρίου 2011 στις 4:09 μ.μ.
τα όμορφά σας σύννεφα.
αγαπημένη μου.
καληνύχτες.
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
τα όμορφά σας σύννεφα.
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπημένη μου.
καληνύχτες.