Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Postcards from Mini-land

the times we had  
oh,when the wind would blow with rain and snow
were not all bad
we put our feet just where they had
had to go
never to go...




κοιτα...σου στελνω μερικα ποστκαρντς..το εχω δηλώσει.και το ξερεις..εδω μεσα δε θα βρεις ποτε μα ποτε κατι σοβαρο..κοιτα ποσο κρυο εχει..ναι κοιτα..το διακρίνεις στο δερμα μου..εχω γινει ροζ.και ναιι φοραω γαντακια..τιιι μοιάζω με τη ξινή την Ιωαννα..μα αυτη ειναι σαν κινεζα Darling..εγω δηλωνω μικρη περηφανη ρωσιδα πρωην μπαλαρινα νυν  λατζιερισσα(οπως πριγκίπισσα)..κουρευτηκα,εφαγα καλα και μεγαλωσα.αγαπησα το ποδηλατο της μικρης Αννουλας.και την ιδια!εβαλα μπουγαδαα..ναι ναιι αυτη ειμαι εγω στα 21.5 δεν ειναι φωτογραφια της 3ης γυμνασιου..επειδη κανω τσαχπινιές στον καθρέφτη..''ετσι με ηρθε και το εκανα'' οπως θα ελεγε και η φιλη Βιολετα..την οποια εντοπιζεις  (ναι ναι αχνοφαίνεται) πισω απ τη γλωσσα(σαντουιτς φλωρινιοτικη πατεντα,τεραστιο-και οχι δεν ειναι 10cm ειναι πραγματικα τεραστιο) ..χαχα..τι ωραια που τα λεω!!ελεος Mini συνελθε-συμπληρωνω εγω.!λοιπον σε πρωτη αποκλειστικη παρουσιαση η φιλη Πεννυ ( η Πεννη  οοοοκει)  και τα μπουτια μιας ξετσίπωτης γνωστης!παρε και ενα λουλουδακι!!  χμμμ οι ροζ σειρες απο πανω ειναι απ τους Beirut..το ακολουθο κοβερ ομως μου αρεσει περισσοτερο..καλο βραδυ γλυκενιες και κωλοπαιδα.!!!    



















kardoules <3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου