Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Syd Barret.noera to agori mou

ολα τα κοριτσακια ειχαν ενα κατα φαντασιαν αγορι..ενα αγορι που το φιλουσαν νοερα και φαντασιωνονταν στιγμες μαζι του..εγω απο μικρη αγαπουσα τον Σιντ..ο μπαμπας μου ειχε τους δισκους των Pink Floyd φατσα καρτα στο στερεο..ετσι και εγω,ουσα μικρη και αλλοπαρμένη (οχι πως αυτο αλλαζει τωρα που κοντεύω 22) γνώρισα και αγαπησα τον Σιντ..το υπεροχο της υποθεσης ειναι πως πολλα χρονια μετα, γνώρισα ενα αγορι που πραγματικααα μοιάζει φανταστικα με τον Σιντ..δεν του το ειπα ποτε,,και ουτε προκειται, να του το πω, να σου πω την αληθεια..τι ειπα?!!οπως και να χει..η αναρτηση αυτη δεν αφορα ''το αγορι το καλλιτεχνικό'' αλλα το αγορι το νοερα αγαπημενο...ανεβαζω ενα κειμενο που βρηκα στο μπλογκ του ''Αris'' γιατι οκει τα τετριμμένα της βιογραφιας του τα βρισκετε και στη βικιπαιδεια..αυτα ειχα να πω..

Syd Barret....


one of my fav songs ever and ever and ever..




take a look darling
http://www.rockarolla.gr/Aris/blog/id/Sid_Barrett,_h_aytokatastrofikh_moysikh_idiofy%CF%8Aa/4876.htm     


αυτα καλο βραδυ... R.I.P  Syd..  <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου