ανεβηκαμε στο βουνο σημερα με την Πεννη..απ την πλευρά της Βιγλας.παντα θαυμαζα αυτη τη διαδρομη..τον Δεκεμβρη ομως,λιγο πριν τα χιονια..το βουνο ειναι διαφορετικο..τα δεντρα εχουν ζεστα χρώματα,τα κλαδια σχεδον σ αγκαλιαζουν..η ατμοσφαιρα ομως..χριστε μου εκανε τοσο κρυο εκει πανω..παντα φαντασιωνόμουν πως ανεβαινα στο βουνο με τον Μπαπ.ξερω ξερω ξερω ποσο θα του άρεσε αυτη η διαδρομη..η θεα της πολης σχεδον αχνισμένη απ τα συννεφα που την καλυπτουν αυτη την εποχη..ηρεμια.μονο ηρεμια..το βλέμμα έφευγε και τοτε έρχονταν οι σκεψεις..δε σε παιρνει ομως να μελαγχολήσεις εκει πανω..οχι για κανενα λογο..χαιρεσαι και χαμογελας με την ομορφια που σου προσφερει η φυση..κοιτουσα την Πεννη και πραγματικα δεν ηξερα τιι να της πω..χαμογελουσα..και αυτη ανταπέδιδε..μακαρι να ανεβαινα βουνο καθε μερα..να το ζουσα σε ολες τις φασεις του..ο Δεκεμβρης μπηκε τοσο ομορφα και ρεαλιστικα.τα πρωτα καλα κρυα ειναι πλεον γεγονος..λαμπιονια, Χριστούγεννα,κουραμπιεδες και πιτες μπλε..εγω αυτο θελω για δωρο.
πι.ες ''Μπαπ εισαι βλαμμένο και το ξερεις και αν δεν το ξερεις μαθε το.στο βουνο εσενανε σκεφτομουν..θα σου πηγαινε πολυ.'' με αγαπη απ το ποσσουμ του βουνου
πι.ες ''Μπαπ εισαι βλαμμένο και το ξερεις και αν δεν το ξερεις μαθε το.στο βουνο εσενανε σκεφτομουν..θα σου πηγαινε πολυ.'' με αγαπη απ το ποσσουμ του βουνου







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου