εντάξει δεν είναι αλήθεια αυτό.
αλλα ειναι μια καλη παρηγοριά.
το παθαίνω συχνά δε λεω.
ας ανατρέξουμε σε παλιότερα επεισόδια του all my colours.
θυμηθείτε τις μελανιές απ τον παγο.
επανέρχομαι.
έκανα λίγο σέρφινγκ φέτος.(σ'ευχαριστω νικο )
είχε πλάκα.
εκεί άνοιξαν οι πρώτες πληγές.
υπόσχομαι πως θα ξανακάνω .με περισσότερη επιτυχία και λιγοτερο πονο.
έπαιξα και ρακετες.
οχι πολυ.λιγο.
με τις ρακέτες άνοιξαν για τα καλα οι πληγές.
χόρεψα με την ελενα.
οχι πολυ λιγο.
ήταν αρκετο.
σκαρφάλωσα σε κάτι βραχάκια εκεί κοντά στη Σάρτη.
ξανάνοιξαν οι πληγές.
θέλω να πω, πως ειναι ωραιο να παιζεις και ας χτυπας τα ποδια σου, τα χερια σου, τα μουτρα σου.μην ντρεπεσαι να τσαλακωθεις.να στραπατσαριστεις.ειναι ωραια και γελας πολυυυ!!
ένα ανούσιο ποσταρισμα.
για όλους εσάς που αναρωτιοσασταν πώς χτύπησα.
καθησυχαστε τους εαυτούς σας.
είμαι καλά.
πανέτοιμη να σας φλομώσω στις μπαρούφες και φέτος.
γιατιιι
ναιιιιι το μπλογκ έκλεισε its first fucking year dude!!!
τουρουρουρουυυ!!!
πι.ες ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΑΙΡΙ.
ενταξει, ειλικρινά αυτό το παιδι εχει τον αχόρταγο σε ο,τι αφορά τον χορό και κάνει και κάτι παράξενες φιγούρες ετσιι να και ετσιιι κ κουναει ταυτοχρόνως ρυθμικά γλουτούς, μηρούς,κεφαλι ώμους, γόνατα και πόδια.και ειναι λες και εχει βγει απο βιντεο κλιπ των stereo mc's του 2012. υπέροχε ντραγκομπολ!
ooh ye!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου