Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

και αφού δεν αράζω στην αιώρα.

ειπα να αραξω στο σαλόνι μου.
στο σαλουυν τολμώ να πω, είναι μεγάλες οι εξάψεις και οι συγκινήσεις.
τρομερος ο διασυρμός.
εχω συναισθηματικές εντάσεις.
ταράζομαι..
σαλος και αναπάντητα ερωτήματα γεννιούνται μέσα σου.
και αναρωτιέμαι..
πισινα ή δεξαμενή νερού η γουρνερη στις φύλακές..
στρατσιατελα ή κρέμα μπισκότο το παγωτό μου.
να βάλω 20 ή 10 ευρω βενζίνη..
ποσα σουβλάκια εφαγα χθες.
μ'αγαπα ή δε μ'αγαπα..
θα με γουσταρευτει ποτέ οπως τον γουσταρευομαι εγώ.
να πάρω πτυχίο τον Σεπτέμβρη..
να παω για ποδήλατο ή θα λιώσω πάνω στη σέλα..
χαχα,τι χαζομάρες γράφει αυτή στο μπλογκ της.
πωωω απαίσια τσάντα.
πωωωω τέλεια τσάντα
μ'αγαπα,δε μ'αγαπα,μ'αγαπα,δε μ'αγαπα..
''μποχλενιαα,αντε γυρνα μου ελειψες''
νιοοοοο.. πότε το κόλλησα αυτο  το ''νιοο'' άραγε..
εε γιατι στο λεξικό δεν διορθώνονται λέξεις οπως μποχλα,γουσταρευομαι,παω,κατσε.?












θεε της βενζίνης, θεέ του χρήματος, θεά της διάθεσης,θεα της θάλασσας..
ενωστε once again τις υπερδιαστημικες σας δυνάμεις..
θελω να πάω διακοπές. διακοπές.διακοπ.διακ. διακοπές,πες πες πες.διακοπεεεεεες.διακοοοπ.
οκ φτάνει.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου