Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

I can walk into the sunlight, into the day, into the day, to the day

όλα συμβαίνουν εκεί που δεν τα περιμένεις.
και πόσο όμορφα περνάς οταν εχεις φίλη μοναδική δίπλα σου.
κι οταν αυτή τη φίλη τη ξέρεις χρόνια
και έχεις ζήσει μαζι της εφηβικές αλητείες.
και επιστρέφεις στα μέρη που ''καταστράφηκες'' μαζί της.




έπειτα φεύγεις.
πηγαίνεις στα σίγουρα.
αγάπη στα ίσια.
αγκαλιά στα ίσια.
κέφι στα ίσια.
συζητήσεις στα ίσια.
απορίες στα ίσια.
κορόιδεμα στα ίσια.
νεύρα στα ίσια.






και στο λέω στα ίσια.
όπως περνάω μαζί τους δεν περνάω με κανέναν άλλον.

κι όταν αρχιζουν και θολώνουν οι φωτογραφίες και το καδρο ξεφεύγει.
ξέρω πως νιώθω ευτυχισμένη.
και ολα ειναι όμορφα, ζαλισμένα, χορευτικά, μεθυσμένα, ανέμελα. όλα!







ναι αλλά ξερεις πως ερχεται παντα αυτη η στιγμη που χανεσαι.
και σκεφτεσαι ολα αυτα που θα ηθελες να πεις σ'αυτον που γουστάρεις,στα ίσια.
γιατί καλοκαίρι είναι και σίγουρα διαρκώς κάποιον γουστάρεις.
και ειναι ολα γύρω σου τοσο ροζ και ομορφα.
που κανουν και σενα τον ιδιο να νιώθει ροζ.
και φοβάσαι μήπως δεν πρέπει να νιωθεις ετσι.
στο λεω στα ισια.
no fear,no loathing γι'αυτα που νιώθεις. ποτέ!!
και ας εχεις απέναντι σου το μεγαλύτερο στραβόξυλο του κόσμου όλου.




και κάπως ετσι γυρνάς στη βάση σου.
και περιμένεις να προσαρμοστείς και να πείσεις τον εαυτό σου πως αγαπάς τη ρουτίνα.


αυτά,δεν εχω επίλογο 

πάρε αυτο το κομμάτι και άκουσέ το και βάλτο να παίξει και το πρωί και θα με θυμηθείς..

πι.ες   να μαθεις να σηκωνεις τα αστεία.να μαθεις να ξεστραβώνεις.θα δεις, θα περνάς καλύτερα στη ζωή σου.



 στα ίσια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου