Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

τα σύννεφα σου..



αδειάζεις  τοσες σκέψεις στα σύννεφα.. εγώ το κάνω..εχουν ταλέντο να εκμαιεύουν αυτα που εχεις στο κεφαλι σου.και το καλυτερο ολων...δεν τα μαρτυρούν σε κανέναν!

1 σχόλιο: