καποιες φορες τον χειμωνα σκεφτεσαι εκεινες τις μαρκαρισμενες απ το καλοκαιρι στιγμες ζεστης...
ξερεις,τη στιγμη που ξαπλωνεις αιώρα και σκεφτεσαι ''ποσο θα ηθελα να νιωσω για μερικα λεπτα το κρυο του χειμωνα..λες μεσα στον χειμωνα να θελησω να νιωσω την αποπνικτική ζεστη που με ζαλιζειι τουτη την ωρα?''
ναι,ειναι χειμωνας και θελω αποπνικτική ζεστη και ηλιο να με βαραει στο κεφαλι. θελω παγακιαα στο στερνο και οχι παγο στην πορτα. αμαν πιαα δηλαδη
λοιπον θεε του καιρου με ακους.? στρωσε χαρακτήρα μη γινει χαμος..αντε γιατι αααΑ!!
p.s η ντοντο η φιλη μου,ειναι ενα απ τα πιο ομορφα ατομα που εχω γνωρισει τα τελευταια χρονια.
<3 <3 <3
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου