η μεγαλη επιστροφη..η ντεπουλα επέστρεψε ελλαδα..ειναι ο,τι πιο συνταρακτικό συνέβη εδω και 1.5 μηνα περιπου στη ζωη μου.πφφ..αυτο το κοριτσι με γεμιζει χαραα. ειναι βουτηγμενη στην γκλαμουρους καφριλα .ειναι για τα σαλονια,ειναι για τα αλώνια, ειναι και για τα αναθεμα .ειναι σαν αναποδο γαμωτο ωρες ωρες ειναι και σαν λατε στην ακροθαλασσια καποιες αλλες. γενικα τι να σου πω για την ντεπυ. ειναι γενικα αλλο πραμαα ρε παιδι μου..ειναι αυτο που λεμε ''μη σου τυχει'' αλλα σε τρωει και σε ψηνει να σου τυχει..τωρα που γυρισε απ το βελγιο μου σπαει λιγο τα νεύρα..γιατι πεταει κατιι ακυρα και αστοχα ''κουαα?'' ''αμμμ νο νο νο'' ''ου λαλα''...αλλα και αυτο ακομα εχει πλακα..ετσι εχω περισσοτερες αφορμες να την κραζω..μπουχαχα! επισης η ντεπυ πλεον,δεν λεει ''πωωωω'' η ''ομπωωω'' .η ντεπυ τωρα ξεφωνίζει ''ΧΟΟΟ ρε φιλεεεε''.. επισης η ντεπυ πλεον, βιώνει το σύνδρομο της ανδαλουσιανης τσιγγάνας ψυχης..γνωρισε τοσους μα τοσους ισπανους,ολες της οι φιλες ηταν ισπανιδες(εκτος απο δυο ιταλιδες) και πλεονν δηλωνειι ετοιμη να μαγειρεψει μπουριτος και φαχιτος και πιντσο χαμον..εγω μονο κερδισμενη βγαινω απ αυτες τις ιντερνασιοναλ συναναστροφες της ροζουλιτας..
π.σ ντεπυ θελω να ερωτευτεις.
π.σ ντεπυ θελω η ντουλαπα σου να ειναι παντα ανοιχτη για μενα.
π.σ ντεπυ κοψε αυτα τα γαλλικα μου τη δινουν στα νεύρα.
π.σ ντεπυ ζε τεμ<3 <3
π.σ ντεπυ θελω να ερωτευτεις.
π.σ ντεπυ θελω η ντουλαπα σου να ειναι παντα ανοιχτη για μενα.
π.σ ντεπυ κοψε αυτα τα γαλλικα μου τη δινουν στα νεύρα.
π.σ ντεπυ ζε τεμ<3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου