μην αναρωτηθεις γλυκουλα μου πως προκύπτει ο τιτλος...ε να μωρε διανύουμε περιοδο εξεταστικης!!το πρωι ξυπνας.
(οταν εχει προηγηθει η διαδικασια του υπνου..ξερεις ααγχχαααγκ χασμουριτο-αχχχχ νιααα μμμ ξαπλα στο κρεβατι-μπππρρ γγρρρρ μχ νιιιαα κουκούλωμα με υπερπαπλωμα και μυρωδατη καρο κουβερτουλα-κνουκνουπ ααααχ μμμμ καληνυχτα Παρασκευουλα ,καληνυχτα μαμα.)
το πρωι λοιπον ξυπνας και εχεις αυτη την απεριγραπτη διαθεση να σκοτωσεις ο,τιδηποτε χαμογελαει και κυκλοφορει με υφος '' ουυααουυ ναιι η ζωη ειναι ωραια αλλη μια ομορφη μερααα ξεκινά γιεεε''..ΣΚΑΣΕ!!
δεν ειναι αλλη μια ομορφη μεραα οχι οχι δεν μπορει να ειναι αλλη μια ομρφη μερα..ειναι μια μεραα κακη ψυχρη και αναποδη.και μπορω να στο αποδειξω κανοντας σε απλα να διαπιστωσεις πως εχει γυρω στους -27 και τα παντα ειναι παγωμενα,τα γονατα σου ειναι μωβ απ τις τουμπες και το ματι σου πινεζα απ την αυπνια επειδη μαντεψε...ναιι καιιι σημερα για 4η συνεχόμενη μερα δίνεις μααααθημα!!!και κουβαλιεσαι στις 8.45 στο πανεπιστημιο.
(οταν εχει προηγηθει η διαδικασια του υπνου..ξερεις ααγχχαααγκ χασμουριτο-αχχχχ νιααα μμμ ξαπλα στο κρεβατι-μπππρρ γγρρρρ μχ νιιιαα κουκούλωμα με υπερπαπλωμα και μυρωδατη καρο κουβερτουλα-κνουκνουπ ααααχ μμμμ καληνυχτα Παρασκευουλα ,καληνυχτα μαμα.)
το πρωι λοιπον ξυπνας και εχεις αυτη την απεριγραπτη διαθεση να σκοτωσεις ο,τιδηποτε χαμογελαει και κυκλοφορει με υφος '' ουυααουυ ναιι η ζωη ειναι ωραια αλλη μια ομορφη μερααα ξεκινά γιεεε''..ΣΚΑΣΕ!!
δεν ειναι αλλη μια ομορφη μεραα οχι οχι δεν μπορει να ειναι αλλη μια ομρφη μερα..ειναι μια μεραα κακη ψυχρη και αναποδη.και μπορω να στο αποδειξω κανοντας σε απλα να διαπιστωσεις πως εχει γυρω στους -27 και τα παντα ειναι παγωμενα,τα γονατα σου ειναι μωβ απ τις τουμπες και το ματι σου πινεζα απ την αυπνια επειδη μαντεψε...ναιι καιιι σημερα για 4η συνεχόμενη μερα δίνεις μααααθημα!!!και κουβαλιεσαι στις 8.45 στο πανεπιστημιο.
ετσι, τι σου απομενει να κανεις τις λιγες αυτες ωρες που περισσεύουν( λιγοτερες απο ενα 24ωρο εννοειται,στο Π.Δ.Μ εισαι δεν εχεις καιρο για χάσιμο) μεχρι να φορεσεις τη στολη του ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ και να δωσεις το επομενο μαθημα..?!
( ΣΙΓΟΥΡΑ καπου εκει αναμεσα στη συγκρητικη πολιτικη και το ''κουραστηκα'' αφαιρεισαι και ζωγραφιζεις ο,τι μπουρδα σου κατεβει.διοτι περί μπουρδας προκειται.τελεοος!! χεχε)
Επανερχομαι και σκεφτομαι λοιπον,τι σου μενει να κανεις..!μα φυσικα αυτΟ...να αραξεις στην πιο ζεστη γωνια του κοσμου ολου,δηλαδη μπροστα στη σομπα της Τζου (απο Τζο) ,να φας τα παντα και να παιξεις μπιριμπα μεχρι τη στιγμη που θα αγανακτήσεις καιιιι ναιιι οικειοθελώς θα επιστρεψεις στο διαβασμα!και αυτο κολπο ειναι!
καιι εκει που εχεις συνάψει φιλικες σχεσεις με ολους τους ντελιβεραδες της πολης και εχεις μπουκωσει απ τη γνωση και τη μαθηση..τουτη τη ματαιη στιγμη σου ερχεται η ΙΔΕΑ..ΝΑΙ ΝΑΙΙ θα φτιαξεις ψωμι..ναι ναι θα πας για μια γρηγορη σοδα(μααα σοοοδαα!!!!??) ναι ναιιι θα θυμηθείς εκεινη την υπεροχη βουτα που εφαγες το πρωι, ενω ταυτοχρονως καταβροχθίζεις τον κοσμοο ολοοο!! ωω ναι εκεινη τη στιγμη θα βαψεις,θα ξεβαψεις και θα ξαναβαψεις τα νυχια σου(χωρις μεγαλη επιτυχια)..εκεινη τη στιγμη θα σου ερεθει αναλαμπη και θα κραξεις ολους τους ανδρες ''που δεν υπααρχουνε πιααα ανδρες'' σκαρφαλωνοντας στο παραθυρο του σπιτιου σου.!!
ΑΧΡΗΣΤΗ!
ξερω πως ολοι εσεις που εχετε εξεταστικη περνατε εξισου δυσκολα..κουραγιο guys..
p.s αγωνιστικους ροζ χαιρετισμους στους παγωμενους συμφοιτητες μου..
π.ς 2 αυτες ειναι οι αγαπημενες μου καλτσες καιι ειναι οι ''καλυτεροτερες'' ολων των υπολοιπων..οποιος αμφιβάλει να μου στειλει τις δικες του με μειλ να παμε μια κοντρααα!!!














eisai mia treli k aloparmeni stroumfitaaaa
ΑπάντησηΔιαγραφή