αν μου λειπει κατι εδω στο iced age area ειναι το αμαξι μου.δηλαδη δεν ειναι κατααδικο μου.το μοιραζομαι με τη μαμι μου.γι'αυτο και δε βρισκεται σημερα εδω κοντα μου..περα απ την πλακα,ποσο ποσο μ αρεσει να χωνομαι μεσα στη Σιλβαρα(ετσι λενε το αμαξακι μου) να αναβω καλοριφερ, να βαζω 95.8 και να φευγω...ΝΑΙ ναι ξερω δε σας λεω κατι καινούριο.ΠΟΙΟΣ δεν το κανει αυτο!!
ετσι κι αλλιως τις αναμνησεις σου τις φτιαχνουν τα ατομα και οι κατασταστεις που σου χαριζουν απλοχερα..εχω περασει απιστευτες στιγμες μεσα σ αυτο το σπιτι..το μικρουλι γλυκουλι σπιτι που παντα μα παντα μου θυμιζε το ''μικρο σπιτι στο λιβαδι'' (και εννοειται πως εγω δεν ημουν ποτε η βρωμολορα αλλα η μερυ) ..εσμιξαν εκεινη τη μερα και οι δυο Σμυρνιες και εγω με την πιο παιδκη μου πλευρα..τσακισα τα κιντερ που κρυβει πανταα η γιαγιαα στο ψυγειο, κουρνιασα σαν ποσσουμ στις αγκαλες τους και κλασικα ψαχουλεψα στη σοφιτα για πραγματακια ξεχασμενα απ τα παλια.(οοοκ βρηκα ενα πακετο μαλμπορο..παιζει να ειναι της ξαδερφης μου απο τοτε που ηταν 18 και καπνιζε κρυφα ακομα κ απο μενα. αν και εγω το ηξερα φυσικαα επειδη ψαχούλευα την τσαντα της για να βρω εκεινα τα ψευτικα χενα τατου που ειχαν σχεδια τραιμπααααλ καιι επρεπε να τα κολλησεις με...ναι οκκ στοπ)
μεσα στα χριστουγεννα .κινηθηκα σε γνωστα μερη.εκει που περασα τα καλοκαιρια μουυ..στενοχωριεμαι μ αυτο που βλεπω τα τελευταια χρονια σ αυτη την περιοχη και ετσι απεχω.πριν απο μερικες εβδομαδες ομως,οταν περασα ξανα απο κει,πειστικα πως μερικα πραγματα δεν αλλαζουν.δε θα γραψω κανα αρλεκιν μην ταράζεσαι..δε ξερω απλα ενθουσιάστηκα με την ομορφια που τοσα χρονια αρνιομουν να δω..ισως γιατι το μερος αυτο ειχε κατοχυρώσει μεσα μου μια τοσο ξεχωριστη θεση,στο κουτακι που γραφει (γαματα παιδικα χρονια)..ισως γι αυτο δεν εβλεπα γυρω μου.επειδη δεν ηθελα να απομακρυνθω τοσο καιρο απ αυτο το κουτακι..
οδηγωντας,το οπτικο σου πεδιο καλυπτει ενα φασμα εικονων απο μπρος και απο πισω σου..σαν να βλέπεις το παρον σου και το παρελθον σου..οχι οχι δε λεω ιντελεκτουαλ μπουρδες.το εννοω.τα παντα ειναι ομορφα αρκει να θελεις να βρεις εσυυ τι αξιζει να κοιταξεις και προς τα που.. μέλωσα ηδη το ξεεερω...παω στη δεποινουλα να με χαιδεψει στα μαλλια και να μου πει παραμυθια της γιαγιας..
σνιφ κλαψ φρρρρρρ
π.ς οι φωτο ειναι δικες μου ολοδικες καταδικεςςς μουυ λεμεε
π.ς2 δε σας λεω που βρισκεται αυτο το μερος γιατι θα ξενερωσετε
π.ς3 εκτακτη συμμετοχη γιαγια Ισμηνη γιαγια Στελα.!!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου