ο σεπτεμβρης ηταν δύσκολος, παράξενος, αντιφατικός..δε βλέπω την ώρα να την κάνει..με κούρασε..χθες ξύπνησα και ήθελα απλα να τα αφήσω ολα πίσω και να περάσω λιγο χρόνο με τις φίλες μου..η μέρα δε ξεκίνησε καλα..το λατρεμένο μου σκυλάκι, κατασπάραξε στην κυριολεξία τις καινούριες μου μπότες(δεν έκλεισαν 24 ώρες απ την αγορά τους)..χμμ.το καταλαβαίνω ωστοσο.με τα νεύρα που έχω αυτον τον καιρό πιθανοτατα να κατέληγα και γω στην ίδια πραξη.. αποφάσισα να ξεπεράσω το σφοδρό ομολογουμενως σοκ,με έναν καφέ..ΧΑ!ο καφές στη θεσσαλονικη φίλτατοι αναγνωστες, σερβίρεται με γλυκιά μπουγατσα(στα σωστά μερη, γι αυτούς που ξέρουν).!!η γλυκιά φίλη Σεμινα, κατέφθασε το απόγευμα εκθαμβωτική οπως πάντα μοστράροντας τη βιντατζ ΚΕΜ τσαντούλα της. αυτό το κορίτσι ξερει από μοδα, συγκρατήστε το όνομά της περικαλω...στην άλλη γωνια η Αρτεμις αναπολούσε τις στιγμες δίπλα στον Σάκη(ένας ειναι ο σακης) και έκραζε τον Αλεξ Ιγκνατοβιτς ο οποίος την έκραζε με τη σειρά του επειδή οπως προείπα,''η Αρτεμις αναπολούσε τις στιγμές με τον Σάκη(ένας ειναι ο σακης)''..τη ρομαντική μου διάθεση, χάλασε ο πονοκέφαλος που μου προκάλεσε η διακριτική στεκα που φορούσα..με τα πολλά.. πήραμε το αμάξι, ανεβήκαμε στο φράγμα.. αράξαμε λιγο, τσακίσαμε 3 σοκολάτες, ακούσαμε 95.8(ο καλυτερος σταθμός) και αποχωρήσαμε ησυχως... έχω βγαλει τον φιόγκο μου, ακούω για τέταρτη συνεχή μερα Beth Gibbons-candy says, διαβάζω το όνειρο του Ντοστογιέφσκι και την πέφτω σιγα σιγά... αυτά.καληνυχτες ροζ~
Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011
sometimes you just have to get away with the girls.
ο σεπτεμβρης ηταν δύσκολος, παράξενος, αντιφατικός..δε βλέπω την ώρα να την κάνει..με κούρασε..χθες ξύπνησα και ήθελα απλα να τα αφήσω ολα πίσω και να περάσω λιγο χρόνο με τις φίλες μου..η μέρα δε ξεκίνησε καλα..το λατρεμένο μου σκυλάκι, κατασπάραξε στην κυριολεξία τις καινούριες μου μπότες(δεν έκλεισαν 24 ώρες απ την αγορά τους)..χμμ.το καταλαβαίνω ωστοσο.με τα νεύρα που έχω αυτον τον καιρό πιθανοτατα να κατέληγα και γω στην ίδια πραξη.. αποφάσισα να ξεπεράσω το σφοδρό ομολογουμενως σοκ,με έναν καφέ..ΧΑ!ο καφές στη θεσσαλονικη φίλτατοι αναγνωστες, σερβίρεται με γλυκιά μπουγατσα(στα σωστά μερη, γι αυτούς που ξέρουν).!!η γλυκιά φίλη Σεμινα, κατέφθασε το απόγευμα εκθαμβωτική οπως πάντα μοστράροντας τη βιντατζ ΚΕΜ τσαντούλα της. αυτό το κορίτσι ξερει από μοδα, συγκρατήστε το όνομά της περικαλω...στην άλλη γωνια η Αρτεμις αναπολούσε τις στιγμες δίπλα στον Σάκη(ένας ειναι ο σακης) και έκραζε τον Αλεξ Ιγκνατοβιτς ο οποίος την έκραζε με τη σειρά του επειδή οπως προείπα,''η Αρτεμις αναπολούσε τις στιγμές με τον Σάκη(ένας ειναι ο σακης)''..τη ρομαντική μου διάθεση, χάλασε ο πονοκέφαλος που μου προκάλεσε η διακριτική στεκα που φορούσα..με τα πολλά.. πήραμε το αμάξι, ανεβήκαμε στο φράγμα.. αράξαμε λιγο, τσακίσαμε 3 σοκολάτες, ακούσαμε 95.8(ο καλυτερος σταθμός) και αποχωρήσαμε ησυχως... έχω βγαλει τον φιόγκο μου, ακούω για τέταρτη συνεχή μερα Beth Gibbons-candy says, διαβάζω το όνειρο του Ντοστογιέφσκι και την πέφτω σιγα σιγά... αυτά.καληνυχτες ροζ~
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου