αυτή η έκφραση ναι οκέι το δηλώνω ειναι κλεμμένη απο κάποιον Αθηναίο μυστήριο τυπο που τωρα τελευταία συναναστρεφεται με αλεπούδες..χμμμ. περίεργο....μου αρέσει ωστοσο και νομίζω πως μου πάει..ναι ''πάμε χειμωνα''.. γιατί με κούρασε το καλοκαίρι.. είμαι παιδι του χειμώνα..τα τελευταία χρονια ζω στην πιο όμορφη χιονουπολη..στη Φλώρινα.. ξέρεις ειναι αυτή η πόλη,η χτισμένη, πεταμένη καπου στον βορρά, κάπου σε ένα οροπέδιο της Μακεδονιας..στη φλωρινα, όταν χιονιζει.. Χιονίζει φιλοι μου...και είναι τοσο όμορφα(αν και κουραστικά) όταν ασπρίζει αυτή η βρωμοπολη..so take a look!
Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011
παμε χειμωνα....
αυτή η έκφραση ναι οκέι το δηλώνω ειναι κλεμμένη απο κάποιον Αθηναίο μυστήριο τυπο που τωρα τελευταία συναναστρεφεται με αλεπούδες..χμμμ. περίεργο....μου αρέσει ωστοσο και νομίζω πως μου πάει..ναι ''πάμε χειμωνα''.. γιατί με κούρασε το καλοκαίρι.. είμαι παιδι του χειμώνα..τα τελευταία χρονια ζω στην πιο όμορφη χιονουπολη..στη Φλώρινα.. ξέρεις ειναι αυτή η πόλη,η χτισμένη, πεταμένη καπου στον βορρά, κάπου σε ένα οροπέδιο της Μακεδονιας..στη φλωρινα, όταν χιονιζει.. Χιονίζει φιλοι μου...και είναι τοσο όμορφα(αν και κουραστικά) όταν ασπρίζει αυτή η βρωμοπολη..so take a look!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου