Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

τωρα πες μου εσυ,Τι αλλο θες..?




καλοκαίρι? πάμε καλοκαιρι..?ναι πάμε.. είσαι παντα ανέμελος μωρε. τυλίγεσαι με ένα φουλάρι και είσαι κομπλε.δεν χρειάζεται να στεγνώσεις τα μαλλιά σου.μια βόλτα με το αμάξι κανει δουλειά. είσαι γεματος χρώματα.απ' την κορυφή ως τα νύχια στην κυριολεξία.με τουρμπάνια στα μαλλιά κ πολύχρωμες όζες στα άκρα.δεν έχω θεμα με το αλάτι,μου αρέσει να το νιώθω στο δέρμα μου. έχω μια μόνιμη ελαφριάς μορφης μελανιά στο μπράτσο μου.και αυτό γιατι ξεχνιέμαι καθε τόσο και γλείφω την αλμύρα. μυρίζεις καρύδα και καρπούζι ολη μέρα, αφού πασαλείβεσαι διαρκως με τα αντηλιακά της γνωστής εταιρίας με το πορτοκαλί συμβολο.τρως τα πάντα. από ροδακινα και πεπονιά μεχρι  τα λαιμ απ'το κοκτέιλ σου. γουστάρεις να ακούς ρεγκε και σκα χωρίς να σιχτιρίζεις προς πάσα κατεύθυνση, οπως κάνεις τον χειμώνα καθε φορά που ακούς αλφα βλοντι ο οποίος  σου θυμίζει καλοκαιρια στο δεύτερο ποδι. ααααα,γιατιι τώρα ΕΙΝΑΙ  καλοκαίρι. προσωπικά ο πιο κουλός λόγος για τον οποίο αγαπω το καλοκαίρι, είναι το χρώμα που αποκτά το δέρμα μου.η σταρένια αυτη κατάσταση με φέρνει ενα βήμα πιο κοντά σε μια μορφή,αν θες,την οποία από μικρή λατρευω.την ποκαχοντας μωρέ...ναι κάθε καλοκαιρι νιώθω σαν Ινδιάνα του 21ου.και αυτό με φέρνει πιο κοντά,μια αγκαλιά πιο κοντά  στο ''ομόχρωμο ταιρι μου''..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου